Tuesday, January 18, 2011

Topp3

Da var det min tur å velge mine topp3. Har virkelig hatt valgets kvaler, men får herved presentere ukens "Hall of Fame" :-)

Hovedvinneren er....

Heidi også kjent som Hetal.
 
Heidi har en lang fartstid i denne hobbyen og har hele tiden beholdt sin kjente "Hetalstil". Jeg velger å trekke frem akkurat denne LOen da den ropte på meg med sin herlige sommerstemning (gud som jeg lengter etter sommern..) Fargene i LOen gjenspeiles med fargene i de herlige bildene. Skyene er de perfekte detaljene som gjør LOen komplett.
 Takk for inspirasjon og gratulerer med ukens RAK fra meg. (må bare beklage at den er litt jentete, men du er herved utfordret til å bruke alt på gutteLOene dine..hehe)

Mine andre to favoritter denne uka er disse:


Tangent er også en guttemammascrapper. Jeg falt for den friske og lekne LOen med herlige hverdagsbilder. Herlig fagebruk og det gule mønsterarket som understreker handlingen i bildene. Også den søte lille sola som stikker frem bak skyene er en morsom detalj.

Siste utvalgte denne uken er..

 Linda har scrappet denne flotte Kaptein sabeltann LOen. Elsker all bruken av gullshimmer som også går igjen i tittelen. Gull hører jo til på en en skatteLO :-) Elsker hodeskallene med vinger som flyr rundt omkring!

Bilde av ukens premie:
Send oss adressen din Heidi, så kommer denne i posten din snart.

3 comments:

annes paperfun said...

Gratulerer alle sammen!
Flotte LO'er!!!

Hege said...

Så gøy å bli valgt ut til Topp 3! Tusen takk! Gratulerer så mye med seieren Heidi, og gratulerer til linda også!

Heidi said...

Wohooooooooo!!!! Tuuuuuuuusen takk Hege!!!!! Så gøy!!!!
Gratulerer til Tagent og Linda også!!