Wednesday, January 26, 2011

Topp 3 av skisse #95

Da var det klart for topp 3 av skisse #95. Denne gangen kom det inn hele 43 bidrag! Vi dillajentene blir så stolte når vi ser at dere blir inspirert av skissene våre;) Det betyr mye. Jeg har faktisk sittet og sett på alle de flotte bidragene i mange dager nå og har hatt problemer med å velge KUN 3....Men jeg har nå min topp3 og begrunnelsen.

Vinneren av skisse #95 er dette kunstverket av



"Cecilie har skapt et kunstverk i mine øyne. Det første som slo meg var bruken av kraftkartong mot det brune bildet! Så var det selvfølgelig bildet i seg selv som vekket min oppmerksomhet umiddelbart. Et annerledes og sterkt bilde. Flott balanse med malingsflekken rundt sommerfuglen i hjørnet. Tagen med rød strek rundt seg + de røde blomstene er med på å skape kontrast mot det brune/gull."

GRATULERER


Jeg vil trekke frem 2 andre sider som jeg la fort merke til.

Den første er laget av


" Steampunk er det store nye innen scrappestiler om dagen. Jeg har selv ikke fått prøvd det ut, simpelthen fordi jeg syntes det ser vanskelig ut;) Men når jeg så dette flotte verket av Carina, kriblet det i fingrene....Det som slo meg var den freshe fargen. Den var annerledes enn de fleste steampunk rundt om. Måten hun har revet i arket, laget et kult skille, hvor hun har tatt igjen fargen på arket i glimmermist/maling. Det vakre bildet , ja VAKRE bildet, er en kontrast til alt det andre og den nydelige grønnfargen ble et blikkfang."



Den andre jeg vil trekke frem er


" Jeg fikk gåsehud når jeg så denne. Den er meget personlig og privat. Det at hun ville dele dette med oss betyr at hun er ei tøff og uredd jente. "Endelig" var akkurat det samme jeg selv tenkte da jeg fødte nr.2. Derfor vet jeg så uendelig godt hva hun følte..... Siden er sterk, ren og kontrastfylt:) Takk for at du deler!



Gratulerer så mye til Topp 3!!

Cecilie stikker av med denne premien, sponset av meg. Håper du liker blomster hehe. Send oss adressen din;)




Love and peace

LULA

3 comments:

~Isabell~ said...

knall flotte LO'er du har plukket ut, en verdig vinner også=)

Karin said...

Wow, så fantastiskt fina alla de här layouterna!!! Massor av inspiration!

cecilie said...

Wow! jeg kom akkurat hjem fra en lang weekend i oslo, så dette var jo en kjempe flott start på mandagen =D Tusen takk! Dette bar kjempe gøy =D