Sunday, January 2, 2011

Skissedillaskisse #93 og månedens sponsor

Nytt år, ny skisse og ny sponsor !
Dette kjennes bra ut :)
Håper alle har kost seg og slappet av i julen, og nå er klare for
et nytt år med Skissedilla.
Vi har noe nytt på gang + mange flotte gjestedesignere og sponsorer fremover.
Så sleng dere med på skissene våre!
GODT NYTT ÅR alle sammen!

Vår første månedens sponsor i 2011 er vår egen HegeAL !
Hege har designet noen fantastisk flotte tekststempler,
og har startet nettbutikken "det lille ekstra".

Her kan dere lese hva hun selv sier om dette:

Jeg har hatt denne fantastiske hobbyen i over 5 år nå og har hele tiden savnet et spesielt produkt. Jeg har alltid vært veldig glad i Melissa Frances rubons tekster og har hele tiden tenkt at det hadde vært genialt med slike på norsk. De som lager kort har jo et hav av flotte stempler å boltre seg i. Men for oss som kun scrapper LOer er det ikke mye å velge i.

Så etter å ha grublet en stund har jeg nå satt drømmen til verks og fått produsert stempler som passer til LOer.

Ta kontakt per mail hvis du lurer på noe. det.lille.ekstra.stempler@gmail.com

Foreløpig har jeg 5 forskjellige plater, men jeg har fler under planlegging.

Hege gir bort disse tre flotte stempel-platene til månedens heldige utvalgte.




Ukens nydelige skisse er det også Hege som har laget :)
Håper maaaange deltar denne uken også.


Brit:

Hege:


Lula:


Lene:


Carrin:


Broggis:


mi@:
Hmmmmm.......følg med i morgen........spennende nytt :)


6 comments:

lillesmor said...

Herlig skisse, og stemplene er jo bare jummy!!! Skal hive meg rundt med skissa i kveld. Godt nytt år til dere alle.

Anonymous said...

Herlig skisse, og nydelige LOer dere har laget! sikler på de stemplene.... godt nyttår! klem

Carina said...

Underbar skiss!!! Få se om jag får någon inspiration...

Vibeke said...

Kunne veldig gjerne ha tenkt meg noen av de kule stemplene!!:)

Takk for inspirasjon til kveldens scrapping:)

Anonymous said...

Åhh, herlig skisse! Fikk endelig løsnet litt på sperra mi og scrappet en lo, koste meg skikkelig! takk for masse flott inspirasjon! :))

EmmaP said...

tack för en härlig skiss som fick i gång min leklust en lördagkväll :D