Tuesday, February 7, 2012

Topp 3 med Skissedillaskisse #148

Denne uka kom det inn mange flotte bidrag!
Anbefaler alle å ta en kikk på bidragene, for her var det utrolig mye inspirerende!


Her er ukas utvalgte:
Jeg ler meg i hjel av denne kule LOen fra Lillesmor.
Utrolig morsomt bilde, herlige farger og detaljer.
Dette var min favoritt denne uka!

Videre digger jeg denne fargeklatten av en LO fra Scarlett.
Utrolig lekre detaljer og et flott bilde.
(Furthermore, I love this colourful layout from Scarlett.
Incredibly nice details and a great picture.)

Aud leverte denne uka denne herlige LOen. Denne LOen er sart og tøff på samme tid, med lekre detaljer.

Lillesmor; send oss en mail med adressen din så kommer det pakke i posten:)

4 comments:

Aud R. said...

Å, nå ble jeg glad som fant siden min her! Tusen takk og gratulerer til dere andre! Kjempeflotte sider!

lillesmor said...

Sååå morsomt! Den loen ble laget som rein terapi etter en skikkelig kjip dag, så det var ekstra morsomt å vinne med den;-). Tusen takk!!

Scarlett said...

Yahoo! What an honor to be selected! Thanks so much for choosing my LO and writing the comment on English for me!! =)

Arnlaug said...

Gratulera så masse alle sammen og spesielt til Lillesmor:-) Fantastisk herlig layout!