Sunday, March 14, 2010

Skissedilla # 51

God søndag folkens!
Det er dags for ny skisse her hos oss. 
Vi er stadig like overveldet, glad og stolt over den enorme responsen dere viser oss uke etter uke.
Keep up the good work jenter!
Ukas skisse er designet av Carrin.
Og den ser slik ut:

DT har fått boltre seg i lekre Scrappers Choise produkter denne gang.
Her ser dere resultatene!

Brit:

Lula:

Hege:

 Broggis:

Carrin:

Mi@:


Nabon:





Frist for innlevering er:
søndag 21. mars klokka 22.00.

Lykke til :)

5 comments:

Vibeke said...

For en utrolig kul skisse!! Og dere har noen helt knalle løsninger, jenter!! Herlig!!
Gleder meg til å scrappe denne:)

Anonymous said...

Herlig skisse!! Og lekre LOer fra dere!! Masse inspirasjon og hente:) Gleder meg:)

Håper dere har hatt en fin helg:)
Klem Cathrine

Pia said...

Yuhuu!! Endelig fikk jeg det til! Å scrappe, altså! Ei herlig skisse, og jeg slår til med hele to bidrag! Den tredje LOen inne i bloggen min, er til foriige ukes skisse, men rakk ikke å legge den ut før nå.
Uansett, takk for inspirasjon - jeg er i ekstase!

~Isabell~ said...

nå håper jeg at jeg forsto teskje informasjonen om hvordan vi skal lagre bidraget vårt, hvis ikke får dere kakke meg i hodet=/ min er nr 22=)

Marie said...

tak for jeres forklaring hvordan man skal lagre sit bidrag, nu forstår jeg det også :)

Jeg har dog et problem med at kalde mit layout det navn som min blog har, da jeg har et / i min blog. Derfor hedder mit layout www.nr59.dk men min blog hedder altså www.nr59.dk/blog

Jeg har lagt det under mr linky.