Tuesday, May 3, 2011

Topp 3 av skisse #109

Vi fikk inn mange flotte bidrag til forrige skisse! Jeg koste meg med å både lese, studere og le av disse bidragene;) Jeg lo ikke av de altså, men MED de! Jeg elsker humor på alle områder og ser det artige i nesten alt.

Ukas vinner gav meg et REALT latterkick!


HILDE, gratulerer:)

"Jeg falt helt for denne herlige siden din. Knallfint med blått og orange sammen. Jeg likte også stjernerubonsene, som var flott plassert rundt. Fargene står i stil til karosseriet. hihi. Herlig dokumentasjon!"


Jeg vil også trekke frem ANN KRISTIN "Fantastisk flotte farger. Bildet er vel det jeg falt totalt for her.....Har du sett noe så flott hår!???Misunnelig...Nydelig og annerledes med det lille bildet og rammen rundt det."


Den tredje jeg vil vise dere denne gangen er ELISABETH sin." Flott bruk av denim! Jeg likte også den lilla kanten nederst. Men det jeg syntes er så flott er teksten. Du tar deg virkelig tid til å dokumentere og ikke minst fremheve det viktige:)"

GRATULERER ALLE SAMMEN!

Her er premien denne uka, som Hilde får tilsendt. Send oss adressen din!


3 comments:

Ann Kristin said...

Tusen takk for at jeg ble valgt ut til topp 3!! Blir så hoppende glad :D Meen...må jo si at håret hennes er kreppa på dette bildet! Så du kan få like fyldig og flott hår!hehe ;)
Gratulerer til de andre, kjempeartig den loen til Hilde!

Elisabeth Helland said...

næh, så gøy!!
takk takk takk og grattis til vinneren :)

Hilde Aaslund aka Scoobie said...

Tusen takk *bukker dypt* :-) Og gratulerer til Elisabeth og Ann Kristin også!

Det er så mange flotte bidrag rundt omkring, så det kan ikke være lett å velge!