Tuesday, October 5, 2010

Det er tid for ukas dilla!

Nok en gang har vi valgt oss ut noen diller. Moro å se at vi har mange bidragsytere fra utlandet også!
Det er vel bare å hoppe i det. Disse 7 kan smykke seg med heder og ære logoen vår i bloggen sin:

Brit
This week I choose this colourful layout from Lythan. I really liked the yellow background, and that you`ve put black behind all the papers and photos. It really highlighted the pictures in a great way. A lovely page!!!!



Carrin
Jeg velger meg denne av Ellen! Ei herlig blanding av lekre farger, og kreativ bruk av både bokstaver og ulike elementer på denne.



Anette
MonaV....Vakkert!!!! Nydelig dus og vintage. Masse lekre detaljer. Denne har jeg studert i evigheter! 


Marianne
Jeg velger denne kule LO'en som Randi har laget. Har alltid vært svak for Mikke Mus. Og så er det jo rødt på den ;-) Mange morsomme detaljer på denne.


Lene
Vil ha denne som vinner denne uken! DIGGER denne til Skorpionen! Liker skriften på bildet, og farge og stæsj er bare helt perfekt! Takk for flott bidrag og masse inspirasjon!



Ann-Christin
Jeg likte veldig godt LOen til UmeNorskan denne uken. Hun har en flott vri på oppsettet, som jeg syntes var morsom og kreativ. Nydelig med det turkis/blå. Korken var en kul detalj, samtidig som de kule remsene av ulike materialer gjorde siden spennende. Takk for inspirasjon!


Hege
Jeg elsker denne friske LOen fra UlrikaT. Digger den helskjønne blåfargen til bakgrunn og alle elementer som står i stil til bildene. Kjempekul med oppdelt tittel i kontrast til de andre fargene.



Tusen takk til alle bidragsytere! Vi koser oss glugg ihjel med denne bloggen og det kan vi takke dere for! Gleder oss til å følge dere alle resten av året også!

2 comments:

~Isabell~ said...

grattis=)

Marianne/skorpionen said...

Åhhh..så gøy, tusen takk Lene!!
Gratulerer til dere andre også!