Sunday, August 29, 2010

Skissedillaskisse #75

Enda en søndag er her, og det betyr ny skisse hos oss :)
Håper dere kaster dere på denne stilige skissen som Nabon har designet.

Må få si at vi er utrolig glade for alle de superflotte bidragene
som kommer inn uke etter uke.
Dere er kjempeflinke, og gir oss STOR inspirasjon.
Vi gleder oss hver dag til å kikke på nye LOer som blir levert.
Tusen takk til alle som deltar.

Her kommer våre løsninger av skissen:

Lula:

HegeAL:

Broggis:

Mi@:

Carrin:

Nabon:

Brit:


7 comments:

Scrappegal said...

Nydelig og anvendelig skisse! :)

Anne said...

For en morsom skisse, og fantastiske DT-bidrag!

Randi Elisabeth said...

ups, la vist til feil her jeg.... skulle legge til på #74 og så kom den her:(hvordan kan jeg få den vekk?

Brit Sviggum said...

Randi Elisabeth, du trenger ikke ta den bort :) Helt i orden :)

Ann-Katrin said...

Flott skisse og lekre bidrag fra DT!

Miis said...

LOVELY!!!! Helt underbar skiss, mmm vad jag längtar hem nu =) Så att jag kan pyssla istället för att jobba =)

Milla said...

Så nydelig en skisse - og helt utrolig flotte og inspirerende DT-bidrag :D Jeg har prøvd meg på denne, som den første bloggutfordringen jeg er med på!! Har prøvd å legge den inn med link, men litt usikker på om jeg gjorde det riktig -- *kløne* ;o)