Tuesday, January 5, 2010

Dilla på 7

Først må vi takke for alle bidragene som kom inn, og vi har kunnet velge  blant hele 41 !!! bidrag som kom inn denne runden. Og tro meg, det var ikke lett å velge blant så mange kreative løsninger. Men vi har nå kommet frem til 7 favoritter. Våre to nye Dilla-jenter har også vært med å velge.

HegeALs dille: Her er min favoritt for årets siste skisse. Laget av vibekke. digger mixen av rødt og rosa samt bruken av hambly. Kule bilder!

mi@s dille: Jeg velger meg denne ûberkule og fargerike LO'en av ei polsk dame jeg ikke aner navnet på, og ikke aner jeg hva hun skriver, men stilig var den. Og jeg eelsker jo farger. Sjekk bloggens hennes HER

Ny dillajente: Jeg velger meg denne av aksh! Et virkelig flott og stemningsfullt verk her! Aksh beviser her hvor dyktig hun er på det å bruke få elementer og likevell skape den ultimate stemninga over LO`en.

nabons dille: jeg velger meg denne fra Anne Bodil, synes den er helt skjønn, farger, de opphøyde bladene, den lille krona, bildet, ja ALT...TAKK FOR DET!

Broggis dille: Jeg bare digger denne LOen av mammantJesper ! Utrolig herlig bilde, og perfekt valg av stæsj!


Lulas dille: Velger meg denne lekre saken fra Anne Emilie. Hun har klart å lage en utrolig stemningsfull vinterlo. Helt magisk. Duse, kalde farger som harmonerer. Enkelt oppsett, just LOVE it!


Ny dillajente: Jeg falt for denne med sømmene og de hjemmelagde sirklene. Synes det var en morsom løsning på skissen. Den er laget av Tone




5 comments:

annes paperfun said...

Gratulerer alle sammen...så flotte og inspirerende bidrag!

Tusen tusen takk "ny dillajente" for dagens varme oppmuntring på en ekstra kald dag :o)
Klem Anne Kristine

Tone-supermonster said...

Her var det jammen mange flotte LO-er!

Tusen takk til ny dillejente som valgte min denne uken,- wiii så morsomt! Gleder meg til å se hvem dere er begge nye :)

finnabair said...

Thank you very much for choosing my layout ;) It was a pleasure ;)

mammantJesper said...

gratulerer så mye til alle! Og en ekstra takktil Broggis som valgte monsteret mitt :)

Gladie said...

grattis alle sammen - så utrolig masse lekkert! :)