Thursday, October 6, 2011

Ukens topp 3 av skisse #130

Nok en gang står jeg foran valget med å plukke ut ukens topp 3, og det er like vanskelig hver gang. Det kommer jo så mange flotte bidrag! Men jeg har tatt det "vanskelige" oppdraget og valgt ukens tre bidrag som får en ekstra påskjønnelse.
Min favoritt denne gangen er Scrappefruen med dette bidraget. Jeg synes det var så kult med det skiltopphenget og samme type ramme rundt bildene. Fargene på detaljene står veldig godt til den flotte kjolen, noe som gjør at den får fokus.

Den andre jeg vil trekke frem i lyset er denne herligheten fra Skorpionen/Marianne. Denne utmerker seg med de flotte stemplede rammene og vingene. Det røde og turkise gir LO'en den ekstra touchen!
Som mitt tredje valg, har jeg valgt Ragnhild sin lekre layout. Hun har laget en sart, men morsom side med mye lag på lag og mange flotte detaljer. Jeg likte godt at det er tre ulike personer på LO'en, og alle er like blide!
Send oss adressen din, Scrappefruen, så kommer denne RAK'en i posten
Tusen takk til alle dere andre som også har levert.
Jeg har dessverre ikke klart å kommentere alle bidragene denne gangen pga en teknisk feil (har prøvd maange ganger *svett*) så det må jeg bare beklage. Men alle har vært under lupen, og bidragene er lastet opp i galleriet vårt i Picasa

2 comments:

AnneiSkogen said...

Wow. Tusen takk, dette kom som litt av en overraskelse!!

Ann Kristin said...

Gratulerer til de utvalgte! Lekker Lo du har laget scrappefruen!
Kanskje det lønner seg å skifte nettleser? Jeg får ikke kommentert når jeg bruker explorer iallefall....