Tuesday, October 11, 2011

Topp 3 # 131

Det tikka inn hele 27 bidrag til # 131 skissa!
Utrolig godt jobba jenter og for et nivå.
Det har aldri vært enkelt å velge seg èn vinner, ei heller denne gangen. Men LO`en jeg har valgt denne gang rørte noe ved meg. Dama bak vinner LO`en skriver i bloggen sin at hun har alt for få bilder av seg og sin sønn. Og jeg kjenner meg igjen...

Gratulerer så masse med seieren Kristine!
LO`en din er helt nydelig :)


Ragnhild leverer også et mesterverk til skissa vår. 
Sjekk så herlig bilde da. En LO i skjønn cluster stil!


Anne Gerd, du er jo RÅ på sterke farger jo!
En LO til å bli glad av dette :)


Send oss adressa di Kristine.
Ei fin samling godbiter venter på ny eier :)




1 comment:

Kristine said...

Oi! Tusen tusen takk :D
Jeg vinner aldri noe, så nå ble jeg veldig overrasket og ikke mist glad!
Tusen takk for at dere valgt meg :)