Tuesday, October 18, 2011

Topp 3 fra Skissedillaskisse #132!

Høststormene river utafor døra mi, og jeg kan sitte inne og kose meg med det jeg liker aller best...,
nemlig mange flotte og inspirerende bidrag fra alle dere der ute!

Også denne uken var det mange LOer som utmerket seg, og her er ukens topp 3.
Denne LOen fra Monika har med rette fått tittelen magisk! Elsker disse bildene og den røffe, men alikevel sarte looken. Jeg bare elsker denne LOen! Takk for inspirasjonene!!


Ragnhild har levert denne herlige LOen! Elsker fargene, bildet og alle lagene. En utrolig lekker LO som må studeres!
Denne LOen fra Linda får meg i skikkelig godt humør! Elsker presentasjoner med uhøytidelige bilder. I tillegg til de artige bildene har LOen også mange flotte detaljer!

Tusen takk tfor alle bidrag og for inspirasjonen jenter!
Monika; send oss en mail med adressen din;)

2 comments:

Linda Brun said...

Grattis, kanonflotte sider!!

Aud R. said...

Så fine sider!