Sunday, May 30, 2010

Skissedillaskisse #62

Hei og hå alle sammen. Det er nå jeg hadde lyst til å skrive at vi alle sitter ute og nyter den første tiden av sommeren. Men det hadde vært å pynte veldig på sannheten.
For er i trøndelag har det regna og regna og regna enda litt mer i en uke. Så mens jeg tålmodig venter på sol og varme gir jeg dere heller en ny skisse som kan lyse opp dagen!

Denne gangen er det vår kjære Carrin som har designet skissa.

Og her er våre løsninger på denne skissa:

Ann-Christin:


Anette:

Carrin:

Hege:

Brit:

Lene:

Da håper jeg får inn mange lekre bidrag denne gangen også! Denne uka
er siste sjanse for å kunne være med vinne premien fra månedens sponsor Happy Hobby.




9 comments:

Anonymous said...

Kjempetøff skisse, og knallfine LOer fra dere!!

Hege said...

Har laget et bidrag og lagt link, men tror det ble litt feil?? Så lenge siden jeg har deltatt at jeg har helt glemt ut dette her... Men linken kommer til bloggen min og det er øverste innlegg.... Håper det er ok... hvis ikke kan jeg prøve å legge inn på nytt...

hHer er link til riktig bidrag:Skisse 62 - Når ting går på tverke

Flott skisse forresten!
Ha en fin dag!

Renee said...

Ååååh for en kanontøff skisse - og superlekre tinger dere har laget da ♥

Wenche said...

Herlig skisse og helt RÅ LOer dere har laget.

Her kommet et bidrag fra meg;

http://wenchejensen.blogspot.com/2010/06/play-dilla62.html

~Isabell~ said...

Skjønner ikke hva som skjer med Mr.Linky, har prøvd å legge til bidraget mitt 4 ganger nå, men får bare opp "something went wrong"

Så da bare linker jeg her;)

http://krimsogkrams.blogspot.com/2010/06/skissedillaskisse-62-fokusert.html

Ha en super uke=)

Isabell

Ellen said...

Jeg får også opp feil på linky, så legger den her:
sammen for livet

tæsj said...

Da legger jeg også min her:

http://taesj.blogspot.com/2010/06/skissedilla-62-barbeint.html

Anonymous said...

Ahhh! Endelig tilbake - takk for alle dillene, forresten :)

Zarah said...

Underbar skiss - jag var ju bara TVUNGEN att hoppa på den här gången! Tack för inspirationen! :D