Saturday, May 1, 2010

Skissedillaskisse #58 og Månedens sponsor

Da var mai her med sin optimisme og lange lyse kvelder. Vi starter måneden her inne på Skissedilla med en super ny sponsor!  Happyhobby er en stempel og scrapbookingbutikk på Gjøvik.




Vi, HappyHobby er en stempel og scrapbooking butikk som holder til på Gjøvik. I disse dager har vi akkurat feiret vår 2 års dag.
På Gjøvik har vi et yrende miljø, med masse kreative damer. Treffkvelder i butikken har vi en gang i måneden. Disse er veldig populære, og plassene fylles raskt opp.
Ellers holder vi kurs både i kortlaging og scrapbooking.

Så vil jeg nevne litt om de som jobber sammen med meg. Jeg er så heldig å ha med meg Mona som min ”høyre hånd” i butikken. Hun er en meget dyktig scrapper og godt kjent i blogg verdenen.
Rita er ekstrahjelp hos oss, og trår til når vi trenger henne.

Du finner oss her:
Øvre Torggate 16
2815 Gjøvik
www.happyhobby.no
www.happyhobbygjovik.blogspot.com

En kreativ og papirfylt hilsen
Fra
Mona, Rita og Hilde




Denne uken er det vår kreative Brit som har laget den kule skissen for oss. Vi i DT storkoste oss med denne. Er den ikke fin? Vi håper dere blir inspirerte og slenger fra dere alt dere har i hendene, og løper til scrappebordet . Men ikke snuble over noen leker eller slå dere på bordkanten på veien;)



NABON

LULA

BROGGIS

BRIT

HEGE

CARRIN

MI@

Happyhobby gir denne supre premien til en heldig månedsvinner! Sjekk ut alle godbitene:)



Frist er søndag 9.mai, kl.22.00


3 comments:

Ann-Katrin said...

SÅ herlig skisse! Denne må jeg teste ut. Takk for flott inspirasjon!

Yasmin said...

Kjempe herlig skisse! Den må prøves! Nyydelige lo'er dere har lagd alle mann :) (kvinner da.. hihi)

pia iris said...

prøvd meg på en til jeg, men får ikke lakt inn link hos mrLinky. får bare opp feilmelding....
her er min link da.

http://pias-hobbyland.blogspot.com/2010/05/ludvig-4_07.html

ha ei flott helg.