Tuesday, May 18, 2010

Da var det igjen klart for DILLA PÅ 7!!

Det slår oss gang på gang hvilken herlig jobb en har foran oss når "dilla på 7" skal opp og fram.
Det er virkelig en fryd å sitte og boltre seg i slikt et vakkert skue!
Vel overstått 17. mai forresten!
Håper alle hadde en super dag, med is og pølser for alle penga :)

Len dere tilbake i godstolen...evt kontor stolen, og nyt!
Det er dags for Dilla på 7!

Brit: 
"Jeg velger meg denne nydelige LOen av Pia. Så utrolig stilig det ble med sømmen rundt bildet! Elsker alle de små fine detaljene........og den lyktestolpen var helt topp.
En flott LO og et veldig søtt bilde"

Broggis:
"Jeg digger denne LOen fra tæsj. Her er det bleielsutt på programmet om dagen, så denne gikk rett hjem! Artig vinkel på bildet, også er jo jeg sååå svak for grønt"

HegeAL:
"Jeg falt for denne LOen av screppa! Elsker å utklipte elementer også så stilig med en anelse glimmermist bak der igjen. Flott måte å scrappe 17.mai bilde på!"

Nabon:
Jeg velger meg denne av Margrethe! Elsker det ryddige, rolige oppsettet. Enkel og smatidig veldig kul! Digger teksten rett på arket!"

Lula:
Velger meg denne av Anne Gerd. Sjekk alle de søte små detaljene her. Og de nydeligste utklippa bildene av ei herlig bursdagsjente!!"

Carrin:
"Jeg velger meg denne av Porren! Digger det kule uttrykket her! Herlige markante farger og ei flott løsning av skissa!"

Mi@:
"Velger denne av Vibeke! Digger det røde, elsker rødt! Kul løsning av skissa! Kul sykkel og tøft med malinga! Takk for inspirasjon!"

Gratulerer til dere 7!


6 comments:

*marion* said...

Tusen takk Carrin *klem*
Gratulerer til alle andre oxo nydelige bidrag

pia iris said...

tusen takk Brit, og gratulerer til dere andre også.
skal stikke innom bloggene deres i kveld når jeg blir alene på jobb.
ha en flott kveld.
klem pia

tæsj said...

Takk Broggis:) Masse flotte bidrag asså!

Torill said...

Næ så koselig!!
Tusen takk Hege, det var virkelig kjekt!!!

Vibeke said...

Så moro!! Tusen takk mi@ :):)

Gratulerer så mye til dere andre også:) Masse flott - som vanlig :)

Anne Gerd said...

Åh, så gøy!! - Tusen takk Lula:o)
Grattis til dere andre også;o)