Sunday, December 13, 2009

Skissedillaskisse # 38

Så tenner vi tre lys i kveld
for lengsel, håp og glede.
De står og skinner for seg selv
og oss som er tilstede.
Så tenner vi tre lys i kveld,
for lengsel, håp og glede.

Nå nærmer det seg innspurten av juleforberedelsene. Det er vel vasking og baking og handling i de tusen hjem om dagen. Men vi her i Skissedilla lar ikke slike ting komme i veien for scrappingen *lol*. Så selv om dere har fullt opp med julestria, så håper vi dere unner dere selv en liten scrappepause. Det fortjener dere!

Denne ukens skisse er laget av Anette/Broggis

 


Lula

HegeAL

mi@

Broggis


Fristen er som vanlig neste søndag 20.desember kl.22.00.

God scrappesøndag!


17 comments:

ninabakke said...

Jeg har laget ett bidrag i kveld :)


http://ninabakke.blogspot.com/2009/12/skissedillaskisse-38.html

Tone-supermonster said...

Mitt bidrag i bloggen min

Cathrine said...

Flott skisse, og flotte LO'er fra DT!

her er min LO!

Klem fra Cathrine:o)

Brit said...
This comment has been removed by the author.
Brit said...

<a href="http://britshverdag.blogspot.com/>Her er min LO:)</a>

Wenche said...

HER er et bidrag fra meg.

ellen said...

How how, her er min!

ellen said...

lagde en til jeg

Bthorn said...

Her er mitt bidrag: Jakt er gøy

Asil said...

Flott skisse og flotte DT-bidrag!!

Her er mitt bidrag - Trollbundet.

Pia said...

Her er et bidrag fra meg!

Ann Cicilie said...

Takk for utfordringen :)

Her kommer mitt bidrag :)

Veronica said...

Her er mitt bidrag: Smånisser

Marianne -mi@ said...

Takk for at dere tar dere tid i julestria til å levere :D

Nora said...

Thank you Anette!
Here's my entry.
100% Johan
Happy Holidays Everyone!
Nora

MonaV said...

jeg rakk det såvidt:)

Her er mitt bidrag http://monavscrappeblogg.blogspot.com/

anywhere_Smile said...

Now that we have described discount links of london the one way linking process, how can you get links of london silver websites to link just to you? One answer is that it is links of london sale dependent on your sites content, especially if you links london jewellery have unique content. Other websites will link cheap links of london to you if you have interesting content that links london bracelet compliments their content. The problem is that you london links charms really have to have something exceptional. links of london watches sale One easy way to get a type of one way link called discount links of london rings a back-link. These are links to articles that you cheap links of london necklaces have written and distributed through article directories.