Monday, December 14, 2009

Dilla på 5

Vi setter pris på at dere tar dere tid i julestria til å levere inn bidrag til skissene våre;) Vi lover litt forandring her inne på skissedilla over nyttår....

Her er de vi hadde dilla på i uken som gikk!


NABON : Jeg velger meg Wenche sin! Likte bildet godt. Enkel ,men likevel med både kule bånd, bling og andre lekre detaljer:)


HEGEAL: Min favoritt denne gangen er denne av Tonitti. Nydelig bilde med flott pynt, som ramme rundt bildet!


LULA: Jeg digget denne loen av Screppa denne uka:) Nydelig med sømmen rundt,den rammet inn siden perfekt. Flott med rosa og sort sammen, herlige kontraster! Orginalt oppsett som man legger merke til, lekent. Tuusen takk for inspirasjon.



MI@: Jeg velger meg denne koselige loen av Eva. Jeg får skikkelig julestemning. Flott med hjertene og de utklipte juletrærne.





BROGGIS: Jeg falt helt for Anne Emilie sin denne uka. Utrolig herlig bilde, med et herlig tema! Vakre detaljer som er heelt etter min smak:)






4 comments:

Brit Sviggum said...

Gratulerer alle sammen :) Kjempefine LOer.

Brit Sviggum said...
This comment has been removed by the author.
Ellen said...

Fine alle sammen, grattis!

Eva said...

ÅHH,så morro at min ble valgt ut denne uke!!Takk Mia
God jul alle sammen