Tuesday, December 8, 2009

Dilla på 5

Sent men godt! Her kommer våre 5 favoritter for forriges ukes skisse!
Tusen takk for at dere er med oss og leker hver eneste uke!! Vi koser oss glugg i hjel med denne bloggen skal dere vite ;-)

Ann-Christin
Jeg velger meg denne kreative lekkerbisken av Brit denne uka. Jeg liker freestylesjangeren og denne var så søt og annerledes. Flotte detaljer og herlig med de røde innslagene!

Anette

Dealjene på denne fra Anne er som vanlig deilig vintage!
Herlige tema som tas opp igjen i notearkene. Takk for inspirasjonen!

HegeAL
Min favoritt er denne nydelige av iselind-den er full av julestemning og bildet er kjempekos. Digger alle trærne rundt omkring!

Marianne
Jeg velger meg denne grønne herligheten laget av Berit. Likte så godt sømmen rundt og bruken av glimmermist. Og så var den veldig sommerlig da i disse mørketider.

Lene
Jeg har valgt vibeke sin! Likte fargene, paraplyen var ultrakul! Liker stilen!
Følg med i morgen for å få vite månedens vinner. Hvem stikker av med sponsorpremien fra Gillers Hus?

5 comments:

annes paperfun said...

Gratulerer alle sammen ...så flotte og inspirerende bidrag.
Tusen takk Anett for oppmuntringen :o)
klem Anne

Iselind said...

Gratulerer til alle sammen, og tusen takk for at Nisse Loèn min ble valgt ut;)

Brit Sviggum said...

Gratulerer alle sammen :) Veldig kjekt at nissejenta mi ble valgt :) Tusen takk.

Bthorn said...

Tusen takk Marianne, du er fremdeles min favoritt. Benytter sjansen til å takke alle i DT i Skissedilla for jobben dere gjør og inspirasjonen og idèene dere gir. Superflinke er dere!

Vibeke said...

Tusen takk skal du ha Lene. Morsomt:)

Gratulerer til oss alle:)