Tuesday, June 7, 2011

Vinner av skisse #114

Det er tirsdag og endelig ser det ut til at sommern ha kommet til trøndelag også :-))
Vi har som alltid en vinner av ukens RAK og denne går den til denne personen:


Monica/poppsy- Jeg synes det er så herlig å se at du er i gang med scrappingen igjen. Elsker splættene dine med glimmermist også er jeg fryktelig svak for lilla for tiden. Nydelig dandering av blomstene i tillegg. Flott harmoni mellom bilder og layout. Gratulerer som ukens vinner :-)


Liker også Marthe sin 17.mai LO. Det som regel de vanskligste bildene å scrappe, men jeg synes du gjør det med glans på denne. Nydelig oppsett og flotte detaljer. Jammen er det mist splætter på den også :-)
 Også falt jeg får Ann Katrin sin nydelige og duse LO. Flotte farger sammen og superskjønt bilde!! Digger også de små tekststripene!

  
Gratulerer alle sammen. Send oss adressen din, Monica så kommer denne RAKen i posten til deg snart :-)



2 comments:

Ann-Katrin said...

Gratulerer til Monica. Stilig med lilla. Og tusen takk Hege for koselige ord.

Monika said...

Oi, så gøy :) Hadde ikke fått med meg at jeg hadde vunnet jeg, så takk for at du sa fra Hege AL :) Har sendt adressen min nå :)
Takk for fine ord, og gratulerer til dere andre også!!