Tuesday, June 14, 2011

Topp 3 av skisse #115

Da var det klart for å velge 3 loer som for meg har utmerket seg denne uken:) Det rant inn den ene flotte loen etter den andre og det gleder meg å se at det er så mye kreativitet og scrappeglede der ute! Tuusen takk for at dere leverer inn til oss hver uke og bidrar til at denne bloggen lever;)

Da var det klart for vinneren av #115....




" Jeg likte umiddelbart siden din. Den var så fresh med sine syrlige, lyse farger. Knallfint med de gule splattene! Jeg syntes også siden din var så fint balansert og en fryd for øyet. Den blå sommerfuglen og den blå papirstripen nederst gjorde at øynene ble trukket til siden din på en spesiell måte. Tilslutt syntes jeg bildet og historien var vakker...."


Jeg vil også trekke frem MARIE

" En utrolig velbalansert side. Jeg likte misten og stemplingen godt og det var perfekt plassert. De tre røde sommerfuglene var en flott kontrast + gjorde at loen ble et blikkfang"


Den tredje jeg vil trekke frem denne uken er LINDA.

"Dette var rett og slett en magisk side. Jeg likte stemplingen rundt kantene veldig godt. Fargekombinasjonen av turkis og beige var lekkert! Bildet du har brukt av deg selv er så utrolig vakkert og det ble først og fremt fremhevet ved fargevalget , men også ved løsningen på skissa."


Her er ukas premie, som da går til Pysselfia. Send oss adressen din, så kommer denne dumpende ned i postkassa di!


3 comments:

Gunn-Elin said...

Gratulerer!!!

Linda Brun said...

Gratulerer og tusen takk, alt på en gang :-)))

Anonymous said...

Gratulerer alle tre! Nydelige lo'er:)