Tuesday, April 12, 2011

Topp 3 av skisse #106

Ja, så var det dags for meg å velge igjen. *Jippi* sier jeg bare!
Det er jo som å være i godtebutikken og skulle velge blant alt det gode smågodtet i alle farger og fasonger!
Og de som kjenner meg, vet jo at jeg er glad i farger, så at ukens topp 3 er fulle av farger, kommer vel ikke som noen overraskelse *hehe*

Ukens vinner er
....


med denne fargeglade herligheten.
Jeg falt for de herlige bildene, de skarpe fargene, og så likte jeg at det var en kombinasjon av utklipte bilder og "standard" format. En flott balanse i layouten, og en morsom tittel.
Send meg adressen din så kommer det pakke i posten.

Den andre jeg vil trekke frem er denne morsomme LO'en av
Francesca (tror hun heter det hvertfall)
Synes denne er ordentlig artig med snakkeboble, og det meste litt på skrått. Og så er den jo rød da! Mange morsomme detaljer. Her er det litt av hvert å se på :-)

Til slutt vil jeg ha med aina sin fargerike kreasjon

Her har hun tittelen i ulike farger, og det syns jeg ble veldig stilig! Kult med stemplingen under bildet, og skyene i hjørnet. En flott fargekombinsjon!

Tusen takk til alle dere andre også som var med denne runden!
Nyt våren, og husk at alle som er med denne måneden er med og kjemper om den flotte premien som Poppydesign sponser!

4 comments:

Monika said...

Oi, så kult :) Tusen takk skal du ha :)
Skal se det er dere i skissedilla som klarer å få sparka meg igang med scrappinga igjen!! Først et innspirerende kurs med HegeAL og så vinner jeg her ... dette var gøy altså :)

EFI said...

lovely layouts!!!!

aina said...

Kjempeartig! Takk skal du ha Mia :-))

Hildegunn said...

Gratulerer så mye, Monika! Velfortjent! Herlige LOer dere andre har laget også!