Sunday, April 10, 2011

Skissedillaskisse #107

Det er herlig å se at det er så lyst ute. Jeg elsker våren....og
nå er den virkelig på vei.
Og dere! Bedre scrappelys blir det også !! ;)
Så da er det bare å sette igang med denne ukens skisse.
Det er superflinke HegeAL som har laget den.

Vi har kost oss med Heges skisse, og her kan dere se hvordan
vi har tolket den:

Mi@:

Nabon:
HegeAL:

Carrin:

Broggis:

Lula:


Brit:

Denne uken kommer det en liten premie fra meg(Brit) til vinneren.
Gleder meg til å se maaange flotte bidrag denne gangen også :)
Fristen er som vanlig kl.22.00 neste søndag.


Ha en fantastisk søndag alle sammen.

5 comments:

Julia said...

Kjempefin skisse!
Håper jeg har gjort lagringa rett ellers gi meg et hint så skal jeg prøve å rette opp :-)

Milla said...

Bare elsket denne skissen! Nydelig å jobbe med :D God påske til dere alle : ) Klem, Milla

Synnøve said...

Så herlig skisse !! :)
Har prøvd å legge inn 3 ganger er nå, men det skjer ingenting... Har da fått det til før hm.. :o legger den her i mangel på tålmodighet til å prøve flere ganger akkurat nå :P så får dere titte innom om dere har tid ( og tålmodighet tjihii)
Riktig GOD PÅSKE og takk for utfordringen <3

http://synneslille.blogspot.com/2011/04/skissedillas-skisse-107.html

~Isabell~ said...

knalltøff skisse og lekre bidrag fra dere jenter=) Jeg har tolket skissen ved å snu den, link ligger oppe=)

Håper helgen deres har vært topp

Isabell

Scrappegal said...

Da er min også lagt inn, etter MYYYE om og men!!!!! Teite treige hyttenett!
Men men, håper alt er riktig og i orden nå..?!