Tuesday, November 9, 2010

Vinnerdilla!

Her er de vi har valgt ut denne uken! Så utrolig masse flotte bidrag!
Det er alltid like gøy å se alle bidragene dere leverer!
Carrin
Falt fullstendig for denne tittelen her!! Bildet er også supersøtt og kunne ikke passet bedre til temaet. Tusen takk for masse inspirasjon. 
http://justfollowthebutterflies.blogspot.com/ 

HegeAL 
Denne gang falt valget mitt på denne herlige LO`en av Isabell. Lyse farger, lekne detaljer og skjønne bilder gjorde susen her. Nydelig!

Brit

Jeg har valgt meg denne søte LOen fra Ulrika. For noen friske, fine farger! Treet var kjempefint, og denne lille fuglen er jo bare sååå søt!  Veldig fint hvordan fargen på treet og den doilyen matcher så bra. Knallfin LO, Ulrika! Tusen takk for inspirasjon.

Lula
Velger meg denne av Maria. Jeg liker bruken av søm her, samtidig som fargekombinasjonen av glimmermist er helt utsøkt! Flott oppsett, som får frem bildet på en kul måte.

Mi@
Jeg velger denne tøffe og skumle LO'en av Ruffa. Så stilig med sømmen på den malte bølgepappen, og bildet var knalltøft! 

Nabon
Jeg velger meg denne av Wenche! Elsker "skog"følelsen her, veldig fine fargekontraster og elsker løsninga på skissa! Knerten er jo bare så fin, og flott at pappen "følger" heverandre på begge sider.

Broggis
Denne fra papirdiva var bare så flott! C&S som jeg veldig gjerne kunne tenke meg å kunne! Morsomt med grønnskjæret i bildene som blir tatt opp i hele LOen!

Tusen takk for inspirasjon alle sammen!!!

5 comments:

Wenche said...

Gratulerer alle sammen, herlige LOer alle som en.

Tusen takk nabon for at du valgte min.

UlrikaT said...

For noen flotte LOer!
Tusen takk Brit for att du valgte min! :)

Renee said...

Ååååh så mange fine - og Mi@ *smask*

Maria said...

Denne har jeg ikke sett før nå. Tusen takk, så koselig da :) Utrolig bra gjestedesigner denne uka forresten, skikkelig inspirasjonskilde

Klem

Anonymous said...

Ja, sannsynligvis sa det er