Tuesday, November 16, 2010

Her kommer DILLA vår :)

Hei alle sammen. Det er tid for dilla på 7 igjen.
Og vi har boltret oss i nok en hau med flotte bidrag :)
Det er alltid like gøy å gå gjennom alle bidragene, for så å finne seg en favoritt.
Men det er vanskelig også. For her er det mye fint altså!!!!
Vel her kommer våre favoritter denne gangen:

HegeAL:
Velger meg denne av Tæsj denne uka. Digger denne røde fargeklatten.
Noe så søtt som bildet og denne kule hodeskallen. Takk for inspirasjon!

Lula:
Jeg velger meg denne flotte av Nora. Jeg elsker malingsflekkene på denne,
og de klare sterke fargene. Bildet er "priceless".

Mi@:
Jeg velger denne utrolig stilige Lo'en av Marie. Syns det var så moro å se
ultrabilder scrappet på en helt annerledes og fargerik måte.
Skikkelig kreativ med malingsplætter, tag, tekststriper og andre kule detaljer!
Takk for inspirasjon :-)

Broggis:
Jeg elsker denne fargebomba fra papirdiva! Utrolig mange flotte detaljer,
bånd, sommerfugler, blonder, og , og ,og...!!! Takk for inspirasjonen!

Carrin:
Denne gang velger jeg meg Ulrikas herlige LO. Så enkel og flott,
og med iøyenfallende og skarpe detaljer. Likte også tittelen her. Nydelig!!

Lene:
Jeg vil ha denne superspreke Loen fra Jenny!
Utrolig kul, digger fargene, supertøff flaggermus, kult bilde og liker sømmen!

Brit:
Jeg har valgt meg denne tøffe LOen fra Hilde/Scoobie. Likte kjempegodt
de søte, små bølgepapp-figurene. Veldig fint med alle rub-ons-ene
og håndskriften. En herlig layout!!!
Tusen takk for inspirasjon.

Ha en fin dag alle sammen :) Husk å slenge dere med på
denne ukens skisse også ;)

3 comments:

Nora said...

Thanks so much Lula for the breath of encouragement. It really means a lot ;)
Big hugs,
Nora

Ellen said...

Grattis alle sammen, skikkelig lekre bidrag!

UlrikaT said...

Tusen takk Carrin for att du valgte min! :) Gratulerer til de andre utvalgte også! :)