Tuesday, November 23, 2010

Dill, dillere, dillest!

Vi har en fantastisk flott hobby!
Og tenk hver uke får vi jenten i Skissedilla mulighet til å studere alt det flotte dere lager! Også denne uka har vi valgt våre diller, men det er masse mer å la seg inspirere av i albumene våre! Det anbefales på det sterkeste å ta en titt der!
Kos dere med noen av ukens godbiter!

Lula:
Denne uka har jeg valgt denne kule gutte-LOen fra Lise.
Digger sømmen og de røffe detaljene! Stilig fargevalg, som passer perfekt til bildene.

Broggis:
Denne uka falt jeg for denne flotte vintage-LOen til Ruffa.
Deilig rosa, med masse klin og utrolig lekre detaljer, og ikke minst et kjempeherlig bilde!
Takk for inspirasjonen!

Mi@:
Jeg velger denne fargerike herligheten av Ulrika. Kan jo ikke bli annet glad av slike farger! Stilig med teksten skrevet inni sommerfuglen, og artig med borden under bildene.

Carrin:
Denne gang faller valget mitt på en LO så full av lekre detaljer at en blir aldri mett av den. Nydelig sammensatt med vakre farger og så masse flotte elementer. Og herlige bilder da - i god sammenheng med den fengende tittelen. Tusen takk for masse inspirasjon Unni!

Hegeal:
Velger meg denne av Torill.
Elsker fargebruken på denne røffe gutteLOen. Digger bildene og hun får frem inntrykket over vinter ogkulde i hele LOen

Brit:
Denne gangen falt jeg helt for denne lekre LOen av Hanna. For noen herlige, freshe farger! Sjekk alle de flotte detaljene; gjerdet,frimerke, bånd, blomster, ja......alt i sammen.En fantastisk LO, og et nydelig bilde. Tusen takk for inspirasjon, Hanna.

Nabon:
Ønsker meg denne av Heidi! Digger valgene av ark her, lagene og tema er jo noe alle med barn i skolen har kjennskap til! Fint med sånne hverdagslige bilder!

6 comments:

Torill said...

Så koselig! Tusen takk Hege:0)
Og grattis til dere andre "dillere"

unni's scrappeboble said...

Åååå,kor herlig da, tuuusen takk
Carrin :D Og gratulerer så masse til dere andre :D

lise said...

så gøy!! tusen takk Lula!!
Gratulerer til dere andre også:)

Renee said...

Nhååå for en kos start på dagen.

Tuuuusen takk ♥

Hanna said...

Å, så koselig:) Tusen takk, stor stas å bli plukket ut:):) grattis til dere andre damene også, masse fint:)

UlrikaT said...

Tusen takk mi@ for att du valgte min og gratulerer til de andre også! :)