Tuesday, October 26, 2010

Dilla på 7

Vi diller videre, og har kost oss med mange lekre
LOer denne uken også :)
Det er like kjekt hver gang å se alle de forskjellige løsningene
på skissene. Vi er virkelig imponert av alt det flotte dere lager!!!
Her kommer de 7 utvalgte denne uken:

Carrin:
Denne gang var det Jenny`s vakre LO som vakte mi oppmerksomhet.
Et nydelig sammensatt uttrykk med masse små lekre finesser, som bildet feks.
Klippet opp i flotte små biter og satt sammen slik at
de skaper både dybde og flotte kontraster.

Lula:
Velger meg denne av TÆSJ. Jeg syntes hun har redigert bildene så stilig!
Effektfullt. I tillegg er fargevalget i stil med bildene.
Kontrastene er med på å fremheve hele temaet ditt.
Jeg liker de flotte detaljene, som perlene, tagene og snøkrystallene.

Nabon:
Jeg velger denne av Maria! Den er bare så nydelig i sin enkelhet.
Her er dama som har taket på farger, komposisjon og less is more!!
DIGGER!!!

Brit:
Jeg har valgt denne flotte LOen av Synnøve. Se så utrolig fint det
var med blå/turkis og svart! Kjempestilig!
Veldig fin misting, og nydelige detaljer.
Bildene var jo bare sååå tøffe :) Tusen takk for inspirasjon.

HegeAL:
Har valgt meg denne kjempesøte LOen av Kristine.
Digger malingen, skyene og den lille figuren. Nydelige farger, og
herlige bilder :)

Broggis:
Denne gangen falt jeg for denne fine LOen fra Grethe.
Nydelig med sømmen og misten. Og alle de stilige tingene du har brukt.
Blomsten og hjertene var kjempesøte.
Tusen takk for inspirasjon.

Mi@:
Likte veldig godt denne LOen som Linda har laget. For noen herlige farger
og morsomt bilde :) Veldig fint med den gule misten.
Og de vimplene var kjempefine!

Gratulerer alle sammen! :)

8 comments:

Wenche said...

Wow så mange flotte Loer. Den fra Tæsj var NYDELIG.

Gratulerer så mye alle sammen.

tæsj said...

Takk Lula! Myye fint denne uken asså:) Gratulerer til dere andre!

ninabakke said...

Så fiiiine :D

Maria said...

Oi! Tusen takk *rødme*
Masse flotte LOer å se på altså, har tittet innom bloggene til damene også. Inspirasjonsrunde

jenny/e.j.m said...

Åh så roligt. Hoppar och skuttar av stolthet=)
TACK, era skisser är så inspirerande.

//Jenny/e.j.m

Synnøve said...

Johoo:) For en ære!
Tuuusen takk Brit.
Gratulerer til dere andre diller og! Masse flott inspirasjon her:)

Synnøve said...

Johoo:) For en ære!
Tuuusen takk Brit.
Gratulerer til dere andre diller og! Masse flott inspirasjon her:)

Kristine said...

Tusen takk :) For en ære, dette var ikke forventet i det hele tatt :)
Det var en herlig skisse å jobbe etter, og gleder meg til å kaste meg over denne ukens skisse :)