Wednesday, October 13, 2010

Dilla på 7

Nok ei uke med et lass av lekre kreasjoner! Vi takke og bukker for hvert eneste av de. Det er slett ikke enkelt å velge ut favoritter når nivået er så høyt som dette. Men du verden så gøy da! Gjør dere klar for Dilla på 7!


LULA:
"Mitt valg denne uken blir Ruffa sin. Jeg elsker den syrlige grønnfargen, som lyser mot meg. Nydelig vofs! Likte også kontrastene i det røde mot det grønne. Flotte rene linjer. Me like!!"


NABON:
 "Liker det enkle oppsettet, samtidig at det er spennende med sirkler! Tøft med "glimmertittel", stjerner og runde knapper! Liker! Takk for masse inspirasjon Camilla!"

BROGGIS:
 "Denne uken velger jeg meg denne LOen av Aina! Herlig bilde som er flott innrammet i arket med hull og rammet inn med flott blomsterpynt. Denne hadde mange flotte detaljer!"


BRIT:
 "Jeg falt helt for denne nydelige LOen fra Gunn Elin.
Utrolig flott maling og mist-jobb! Kjempemange morsomme detaljer.
Og så må jeg jo innrømme at jeg likte veldig godt slik du har klippet ut bildet.........er litt svak for det. 
En superflott LO Gunn Elin!!!!"

HEGE: 
"Jeg velger denne nydelige av Grethe. Elsker det søte bildet og stjernene rundt omkring!
Takk for inspirasjon!"

CARRIN:
"Denne uka velger jeg meg denne av Nora! Digger det kule bildet og den enkle men likevel herlige pynten. Takk for masse inspirasjon!"

MIA:
"Jeg velger meg denne kjempeflotte LO`en av Wenche. Digger det morsomme bildet og de røde detaljene."

Gratulerer så masse til dere 7. 

5 comments:

Gunn-Elin said...

Tuuuusen takk Brit :) Så glad jeg ble nå. Er jo så koselig med slike koselige tilbakemeldinger. Og så må jeg j takke deg for inspirasjon til å klippe ut bildene. Det er jo egentlig din greie :) Og takker også alle dere andre i skissedilla for masse inspirasjon. Ikke rart det er høyt nivå blandt bidragene med deres DTbidrag. Gleder meg like mye til hver uke :D
Gratulerer til alle dere andre diller også :) Så mye lekkert og kult! :D

Wenche said...

Gratulerer til alle. Tusen takk Mi@ for at du valgte min LO.

Wenche said...
This comment has been removed by the author.
Nora said...

It's always fun to play along, but this is such a nice surprise. Thank you so much, Carrin! Your nod of support really brightened a scary stormy morning ;)

Camillen said...

Det var SÅ utrolig gøy å bli plukket ut som en av de 7 dillene i dag, spesielt for en fersking som meg! Utrolig masse inspirerende bidrag og ikke minst skisser. Lar meg imponere og inspirere ofte her inne. Jeg tror kanskje jeg kan stille diagnose skissedilla?!
Grattis alle sammen, og ha en strålende høstdag!