Tuesday, October 19, 2010

DILLA-DILLA-SKISSEDILLA!!!

Vi har dilla på dere igjen! Det skal velges 7 bidrag av alle de flotte vi får inn hver uke!  Som vanlig er dette nesten et mareritt, og vi skulle ønske vi kunne legge ut flere stykker hver...men 7 får holde, det skal henge litt høyt å bli plukket ut også!

Lula:
Jeg velger denne av Kajsaloppan. Nydelige, klare bilder Utrolig gjennomført pynt og farger, som fikk meg til å føle den kjølige høstluften. Gjennomført!


Carrin: 
Jeg velger meg denne flotte av Marie! Likte så godt de skarpe rosa fargene mot de duse beige. En skikkelig jente LO dette! Tusen takk for masse inspirasjon.

Brit:
Jeg velger denne nydelige LOen av Catrine  Likte veldig godt den rene "looken" på denne layouten. Og så var den fint pyntet med flotte små detaljer. Det gjorde seg veldig med misten, og så synes jeg tekst-remsene var veldig fint plassert. Tusen takk for inspirasjon, Catrine.

Broggis:
Denne uken var det utrolig mye flott!
Loen fra Line har jeg studert i evigheter. Her er det mange flotte detaljer, og mange herlige lag. Denne var rett og slett lekker!

HegeAL: 
Velger meg denne av Linda.
Digger alle detaljene med monstere og rundinger som gjør dette til en skikkelig gutteLO.

Nabon:
Jeg velger meg denne som Kjersti har laget på kurset jeg hadde i Tønsberg! Den ble sååå fin, og elsker det bildet! Han er virkelig en liten kosegutt! Flotte detaljer, fin samling av bokstavene! DIGGER! 
 
Mi@:
Jeg velger denne kule røde herligheten av Ruffa!  Digger sømmen, og stilig med halvperlene. Likte også måten teksten var satt på en rørepinne. Stilig med stemplingen også. Her var det mye krativtivt og den røde tagen var jo bare knæsj!!!
 
GRATULERER ALLE SAMMEN,
NÅ ER DET BARE Å SKRYTE I VEI I BLOGGENE DERES!

2 comments:

Karin said...

Tusen tack, Lula för att du valde min LO. Så härligt att få feed-back på det jag skapat! Tack till alla för underbara, inspirerande skisser.

Renee said...

Ååååh - rørt ♥