Sunday, August 22, 2010

Skissedilla #74 Gjestedesigner

Da var vi kommet til dilla#74 og det betyr en ny gjest her inne.. Vi er så heldige å få Ann-Katrin som vår designer i august! Denne talentfulle jenta skaper flotte og ikke minst fargerike sider, spekket med detaljer. En sann inspirator;) Hu har laget en knallfin skisse til oss, som vi har kost oss masse med. Det er plass til mange bilder hvis man ønsker:)






Hei

Noe av det flotteste med livet er å kunne leve på minnene og minner skaper du hver dag.
Derfor synes jeg denne hobbyen er så flott og unik. Ved å scrappe forteller du historier og øyeblikk og siden du nå leser dette på Skissedilla; vet du nettopp det.
Jeg digger denne hobbyen og har holdt på med scrapping siden januar 2005. Da var det litt søkning på nettet og jeg ble totalt hektet.


Nå er jeg med i flere design team:



Stilen min er varierende, jeg elsker å teste ut teknikker, produkter og nye stiler. Likevel scrapper jeg mest i grunge, men også vintage.
Ellers er jeg 30 år, bor i Nedre Eiker sammen med mann, søte lille M og pusen Simone.

Jeg er totalt avhengig av sandpapiret mitt, bruker ofte maling, distress ink og glimmer mist. Siden jeg er litt grunge-girl elsker jeg å rive og brette papir.
Nå har jeg fått litt dilla på å bruke merkelapper (fra klær og lignende), og føler dermed at jeg bidrar både til grønn- og back to-scrap.

Det er mange som inspirerer meg og det innen mange stiler innenfor scrapping. Noen er:

Michelle Clement
Her snakker vi grunge-girl med brune kanter og mange spennende detaljer. Hun har også designet ”Mix and Mend” serien for Sassafras.

Chelsea Harmonie
Ei grungejente fra Japan. Mange spennende oppsett og detaljer.

Anna-Maria
Grunge-girl fra Polen med flotte fargesammensetninger.

Iris Babao Uy
Dette er ei detaljrik dame fra Filippinene med sans for alt det søte og hun bruker saksen mye.

Kelly Purkey
Hun har en fargerik og ren stil. Mange spennende detaljer og oppsett.



Tusen takk til Skissedilla som ville ha meg som gjestedesigner og jeg håper du har fått litt inspirasjon til å scrappe etter skissen min. Kanskje du kjenner noen som har begynt i barnehage, skole eller kanskje har fått ny jobb.
Eller kanskje du har vært på en flott ferie som absolutt bør scrappes.
Lek deg med skissen og bli med. Gleder meg å se alle bidragene.

Ann-Katrin




Ann-Katrin

Lula

HegeAL

Carrin

Brit

Lene
Broggis

Mi@




Ann-Katrin gir bort denne flotte premien til en heldig vinner denne uken. Sjekk alle godsakene!



Frist for innlevering er søndag 29.8, kl 22.00





4 comments:

Toi9 said...

Kjempelekre bidrag fra DT og gjestedesigner!!!

Ann-Katrin said...

Tusen takk toi9 og tusen takk for at jeg fikk være gjestedesigner. Kjempe stas ;o) (Så stas er det at jeg har laget egen hyllest til dere i bloggen min.. og den kommer til å vare en uke...)

Maria Johansson said...

Vilka helt LJUVLIGA och underbart inspirerande layouter!!! Jag är stum =)
Är sååå glad för att jag hittat eran sida även om jag befinner mig i grannlandet bredvid =)
Här kommer jag att vara en trogen läsare!

Pyssliga hälsningar / Maria Eskilstuna-Sverige

Linda Brun said...

Tusen takk for masse flott inspirasjon ifra DT og gjestedesigner. Skissen var gøy å jobbe med.
Linda