Tuesday, August 17, 2010

Dilla på 7

Vi koser oss! Gjett om vi gjør! Galleriet flyter over av ene herligheten etter den andre. Og det er alltid like spennende å se hvordan hver eneste av dere tolker skissene våre. Slett ikke enkelt å finne kun èn favoritt når "dilla på 7" skal fram i lyset. Dilla på "samtlige" hadde kanskje vært mer korrekt, men dog mindre spennende kanskje -så vi kjører på her nok en gang. Her er våre diller :)

LULA:
"Jeg velger meg denne flotte av Isabell. Jeg liker sirklene med informasjon. Pilen er også en kreativ løsning på tittelen. Rett og slett en kuul løsning på skissa og en herlig lo"


HEGEAL:
"Velger meg denne av UmeNorskan. Herlige og flotte sommerfarger og er jo svak for bølgepapp og sommerfugler! Digger bildet som er tatt i øyeblikket!"

BROGGIS:
"Denne fra Gunn-Elin var skikkelig kul!
Morsomt med det utklipte bildet, den lyse bpølgepappen og den spredte pyntent og sømmen!"


LENE:
"Jeg velger denne av Ann-Katrin! Digger fargene, bildet er jo bare så stilig! Kult med malinga, og elsker jo selvsagt sommerfuglene!"


MI@:
"Jeg må bare velge denne røde herligheten laget av Marianne. Kan ikke få nok av rødt.*hehe* Så stilig med den røde malingen, de røde perlene og de andre flotte detaljene. For ikke å snakke om bildet. Så utrolig kult! Digg!"


BRIT:
"Jeg velger meg denne flotte LOen av Synnøve! 
Det var kjempefint med blå, svart og hvitt. Utrolig stilig. Digget sømmen og den svarte blonden. Og så var jo den sommerfuglen kjempefin.
En lekker LO, Synnøve. Tusen takk for inspirasjon."


CARRIN:
"Denne gang falt valget mitt på denne superherlige LO`en av Linda! Sjekk de kule bildene og de freshe effektene i det sorte! Lekkert!!"


Gratulerer så masse til dere 7!

8 comments:

UlrikaT said...

Gratulerer til ukens utvalgte! Så mange herlige LOer!

Linda Brun said...

Så mange flotte LO'r. Tusen hjertelig takk til deg Carrin for at du valgte meg.. Kjempestolt for at du likte den.
:-) Linda

Marianne/skorpionen said...

Åh du store min!!
Tusen takk Mi@!!! *klemme på*
Dette hadde jeg slettes ikke ventet, jeg som nettopp har startet med å scrappe LOer igjen. Dette var gøy! :)

Gratulerer til alle andre utvalgte, så mye lekre "diller"

Marianne

~Isabell~ said...

åååååå, så utrolig kjekt. TUSEN TAKK Lula, og gratulerer SÅ mye til dere andre=)

Gunn-Elin said...

Tuuuusen takk Broggis :) Er jo stas å bli plukket ut her.
Gratulerer til alle dere andre også.

Klem klem :)

Synnøve said...

Tuuuusen takk Brit!
Dette er sååå stas damer! Gratulerer til dere andre diller også, så masse fin-fin inspirasjon her altså!
Klem

Ann-Katrin said...

Tusen, tusen takk Lene. Gøy at du valgte ut min layout og gratulerer til alle dere andre. Flotte bidrag!

Umenorskan said...

Så göy at dere valgte ut min også, må jo inn for å få inspirasjon fra "gamlelandet" og her finner jeg jo masse.