Tuesday, August 10, 2010

Vi diller videre!

Nok en uke med masse deilig inspirasjon. Det anbefales å ta en kikk i picasaalbumene som ligger på venstre side! Masse lekkert! Denne uken har vi trukket frem disse LOene:
BROGGIS: Denne uken har jeg plukket ut en vinter-LO av WencheJ. Liker fargevalget her! Kult med gult på vintern også! Liker snøeffekten på bølgepappen. Takk for inspirasjonen!

HEGEAL:
Falt for denne nydelige LOen av Mona. Lekkert å se rosa i bruk fra den kanten. Sløyfen på bølgepappen var en arti detalj. Nydelig bilde også! Takk for inspirasjon!


MI@: Jegvelger denne, som maya har laget. Digga jo selvfølgelig at den var rød! En flott komposisjon med tøffe detaljer. Og så likte jeg godt at det var skrevet med "maskin" rett på kartongen. Takk for inspirasjon.


LULA: Jeg velger meg denne fargeklatten denne uka! Den er det Ulrika som har laget. Jeg elsker din bruk av glimmermist og ikke minst de freshe fargene. Nydelig løsning på skissa. En harmonisk og gjennomførst side.

NABON: jeg velger denne av Gerd. Liker bakgrunnsarket, fint med det blåe, elsker lagene og alle smådetaljene. Søt tørkesnor og kjole! Fin løsning av skissa! Takk for inspirasjon!!!

BRIT: Denne uken velger jeg meg denne flotte LOen fra Ellen. Elsker alle de fine detaljene her. Så stilig det ble med den snora med tagsen på. Og så synes jeg det ble kjempefint med skriften på bildet. Bildet var jo bare så tøft, og teksten også


CARRIN: Velger denne av Linda! En herlig fargekombinasjon og masse lekre små detaljer som samme skaper et flott uttrykk!

8 comments:

Synnøve said...

Grattis til alle dillene:) Mange flotte LOer og mye inspirasjon å hente her:)

Tone K. said...

Gratulerer alle diller !! Kjempeflotte LO`er alle sammen ! :o)

Bococco said...

awsome! så stilige lo'r! :)

Klem klem!

Wenche said...

Så mange herlige Loer. Tusen takk Broggis for at du valgt min. Det varmer et scrappe-hjerte.

Anonymous said...

Så flotte lo'er dere har plukket frem! Og tusen takk til Carrin, utrolig morsomt at du plukket frem min :))

MonaV said...

Tusen takk HegeAL!!
Det er alltid moro å bli plukket ut som dille...det gjør meg både stolt og glad:)

Gratulerer til alle dere andre også. Mye fint å hvile øynene på her.

UlrikaT said...

Gratulerer allesammens, så mange herlige LOer!
Tusen takk til Lula som valgte min! :)

Bella said...

skisser har fått en helt ny betydning for meg etter å ha tittet innom denne bloggen her :)