Tuesday, July 20, 2010

Vi har dilla igjen !

Ja, da var det klart for å vise frem de 7 utvalgte for denne uken.
Vi er helt imponerte over hvor mange som leverer selv om det er sommer :)
Så gøy dere!!!!
Igjen har det vært en vanskelig, men morsom jobb å finne frem til kun 7 stk.
Det er jo såååå mye fint!
Men her er de vi valgte denne uken:

Lula:
Denne uka falt jeg helt for denne varme siden av LINE.
Jeg liker oppsettet og at hun har valgt å lage så mye luft rundt.
Mange små detaljer på lite område. Herrrlig!


Carrin:
Jeg velger meg denne LO`en. Ble fenga ved alt her.
Bildet med sitt sterke uttrykk.
Den røde misten som igjen understreker det sterke uttrykket.
Og til sist den sorte streken i drodlinga og hjertene. Et supert stykke mesterverk Cecilie!


Broggis:
Først og fremst synes jeg dette bildet på LOen fra Papirgal er fantastisk morsomt!
Ellers er det utrolig mange flotte detaljer, og lekkert med alle
lagene som er sydd sammen.
Kult med de spreke fargene som er fletta inn i det vintageaktige!


Brit:
Denne gangen har jeg valgt denne lekre LOen fra Mona.
Den er bare helt nydelig. Så fint det ble med notearket som bakgrunn.
Og måten du har puncha det. Likte også kjempegodt at du
har plassert overskriften på bildet. En kjempefin LO. Takk for inspirasjon!!


HegeAL:
Jeg velger meg denne søte LOen av Kathrine. Nydelig babyside med enkel,
men perfekt pynt. Kjempesøt både LOen og bildet!


Nabon:
Jeg velger meg denne tøffe LOen av Gunn-Elin. For noen herlige farger!
Likte kjempegodt sømmen og malingen/misten. Og at du har brukt
flere forskjellige alfabeter. Tusen takk for inspirasjon!!


Mi@:
Jeg har valgt denne søte jule-LOen av Lene. Her var det mange flotte detaljer.
Det var veldig fint med det "puncha" papiret ditt og
notearket som stikker opp bak bølgepappen.
Og så ble det ekstra fint med bruken av glimmermist.
En kjempefin LO, Lene.

Tusen takk for alle bidrag som kommer inn!!!
Ha en fortsatt fin sommer.

3 comments:

Vibeke said...

Her var det jammen meg mye lekkert!! Gratulerer til dere alle:)

Gunn-Elin said...

Tusen takkk nabon for du valgte min. Blir like happy og rød i toppen hver gang jeg blir plukket ut jeg. Stolt sjø ;)
Og gratulerer til dere andre også. Så mye flott og inspirerende :)

MonaV said...

Tusen, tusen takk Brit.
Jeg blir kjempeglad over at noen liker det jeg lager.
Jammen var det mange fine som var plukket ut her.....gratulerer alle sammen:)