Tuesday, July 6, 2010

Dilla på 7

Det er tydelig at det er sommer i scrappeNorge, men vi er likevel heldige og får inn mange bidrag hver uke. Så her kommer våre favoritter 

HEGE

Jeg velger meg denne av Xuan Thanh denne uka. Kult med bølgepapp stripene som er sydd i endene og splættene med mist (?) her og der.

NABON

Jeg velger ha denne!! Kul gutteLO, med flotte detaljer og spreke farger og kontraster!! Søtt bilde også! Takk for inspirasjon, Pia Iris!

MI@

Jeg synes denne LO'en av Grethe var utrolig lekker og detaljert! Likte godt delingen av arkene, og alle blomstene og stemplingen. Nydelig!!

ANETTE

Jeg likte denne grønne og brune layouten som Drun har laget. Jeg elsker jo de fargene, og det herlige babybildet da! Blir jo helt babysyk jeg da *fnis*

LULA

Jeg falt helt og totalt for denne av Margrethe. Makan til flott side. Malingklattene slo imot meg og var en flott kontrast. De rene linjene og de friske fargene du valgte passet utrolig godt til siden din. Nydelig bilde i en kul vinkel.

BRIT

Jeg falt helt for denne fra Tæsj/Therese 
For noen nydelige farger til et helt utrolig flott bilde!!! Det var kjempefint med den rosa blonden og de søte blomstene. Og så likte jeg veldig godt at du brukte svart zig zag bånd. Det ble så fin kontrast til resten av pynten. En helt lekker LO!!!!

CARRIN

Jeg velger meg denne av Karine. Falt fullstendig for det nydelige bildet i sort hvitt kombinert med flotte farger i pynten. Herlig!

Tusen takk til alle dere andre som også leverte flotte bidrag!

7 comments:

Anonymous said...

Takk for superkoselig kommentar på LOen min! :)

pia iris said...

tusen takk nabon, det var skikkelig kjekt at du valgte ut min. og gratulerer til dere andre og, skal ta meg en bloggrunde til dere.
klem pia

tæsj said...

Tuusen takk for at du valgte min, Brit:) Så mange flotte LOer, alle sammen!

pia iris said...

tusen takk nabon, kjempeartig at du valgte min.
har tatt meg en bloggrunde til dere andre utvalgte og, gratulerer til dere og. klem pia

Drun said...

Oi, så koselig at min LO ble valgt ut=) også blandt alle de fine bidragene!!! Dette var mitt første, men neppe det siste bidraget fra meg! Kjempegøy å scrappe etter skisser!

Xuan Thanh said...

Tusen takk for at du valgte min, Hege :) Gratulerer til dere andre også!

Unknown said...

OMG her va det mye inspirasjon!!!!! :))