Tuesday, July 13, 2010

Dilla på 7

Da har vi Dillajentene valgt oss våre favoritter denne runden, og som vanlig er det en fryd å se alt det lekre dere kreerer. Artig at det blir så mange ulike løsninger på en og samme skisse :-) Men det gjør som vanlig også valget vanskelig, men hyggelig vanskelig da!

LULA: Jeg velger meg denne av Pia Iris. Nydelig med de røde detaljene, som hjertet og den røde dymotapen Herlig bilde Jeg liker løsningen din på skissa Og at du har fått med så mange detaljer på en så ren side.

BROGGIS: Utrolig mange nydelige detaljer! Jeg er en stor fan av det Vibeke lager, og denne er neimen intet unntak. Rolig brunt, men hvite og rosa detaljer. Kult med tagen oppi hjørnet! Inspirert ja!


CARRIN: Jeg velger meg denne av Marie! Har alltid vært fan av slike skarpe farger -og kontrastene som hun her formidler i de lyse blomstene og sorte elementer innimellom. Herlig LO Marie!

BRIT: Denne gangen falt valget mitt på denne fine LOen av Linda. En flott side som virkelig fremhever bildene. Likte veldig godt Hamblyen i bakgrunnen, og så var det knalltøft med det utklipte bildet som kommer opp bak teksten.

MI@: Jeg velger meg denne fargeglade LO'en av Synnøve. Digga de sterke fargene og kontrastene. Kult med bobleplasten og de små sommerfuglene, pebbels'ene og båndene og de andre detaljene. Blir happy av sånt :-)


NABON: Denne koselige layouten som Grethe har scrappet, er valget mitt denne gangen. Så koselig bilde, og alle detaljene med klokken, stria, sommerfuglene, blomstene og tagen gjør denne komplett

HEGEAL: Jeg falt for denne lekre av Gunn Elin. Nydelig ren stil til et nydelig brudebilde! Elsker fargene.



9 comments:

Anonymous said...

næh så koselig :-) takk for gode ord :-)

Grethes scrappehjørne said...

Kjempekoselig:-)må også takke for koselig kommentar:-)

Vibeke said...

Så moro!! Tusen takk, Broggis :):)
Takk for de hyggelige ordene dine:)

Utrolig mye flott dere har funnet frem her, som vanlig:)

Jeg digger skissene deres. Dette er den ene LOen jeg likssom må scrappe hver uke :):)

Synnøve said...

Ah... tuuusen takk Mia!!! Og takk for fine ord. Digger skissene deres, herlig!

Linda said...

tusen takk Brit :)
og gratulerer til dere andre, mye lekkert!

Gunn-Elin said...

Tusen takk Hege :) Så glad jeg ble nå, og scrappelysten og motivasjonen får et kjempeløft :)
Og gratulerer til dere andre. Så fortjent. Og nydelige og inspirerende :)

Inger said...

Utrolig nydelige Loer:)

~Isabell~ said...

ser dere har glemt å linke til de to nest nederste vinnerne, kan dere ordne det?

pia iris said...

for en kjekk overraskelse å få når jeg er kommet hjem fra fgerie. tusen takk lula, og gratulerer tildere andre og. klem pia