Tuesday, April 20, 2010

Vi har dilla på 7..

Det er igjen blitt tirsdag og det betyr jo at vi skal vise frem våre favoritter i uken som var.
Jeg er utrolig stolt av å være en del av denne bloggen som har så trofaste bidragsytere hver eneste uke. Og av og til dukker det opp noen nye og det gjør det enda mer morsomt!
All jobben vi legger i denne er så verdt det når vi ser alle kule bidrag som renner inn hver uke.
Takk til dere for det!

Denne gangen er det disse som får sole seg litt i glansen ;-)

Ann-Christin: Jeg falt pladask denne uken for denne loen av Caroline! Utrolig kule kontraster mellom sort, rødt og hvitt. Stilige bilder og liker måten du har redigert de på.


Lene: Jeg liker denne av Lene. Digger fargene, det gule er kult! Fuglene, halvsirkelen og tittelbokstavene passer så godt sammen! Alt harmonerer og passer sammen! Takk for inspirasjon og eye-candy!


Marianne: Jeg velger denne herligheten av Maya. Digger de lekne bildene, og kult med skyene som er klipt ut av noteark. Stilig med sømmen og knappene også


Carrin: Denne gangen vil jeg gjerne trekke fram denne herlige av skaubytrollet. Digger det lekne og originale oppsettet samt den tjukke oransje ramma!



Brit: Jeg velger meg denne flotte LOen av Siv-Anne. Elsker den grønne misten og den utrolig søte sommerfuglen. Veldig fint og enkelt pyntet, og bildene var jo bare sååå koselige.


Anette: Elsker denne Loen fra Vibeke! Koselig bilde, og grønt og rødt på det hvite er spesielt herlig!

HegeAL: Denne fra Gerd er såå søt. Nydelige bilder av ei nydelig jente, også elsker jeg trærne på toppen der.


Takk for inspirasjonen fra dere alle!
Ikke glem å sleng dere med på skissa som er denne uken. du kan vinne en lekker RAK fra vår bursdagsgjestedesigner Aud.

7 comments:

Siv Anne said...

Å så koselig å bli en av "dillene"
Tusen takk!

Veldig mange flotte bidrag her inne hver eneste uke og denne uken var ikke noe unntak.

Dere damene her inne er også til stor inspirasjon, takk for at dere lager så flotte sisser og nydelige layouter hver uke.
Vi er nok mange som setter utrolig stor pris på denne bloggen.

Ønsker der alle en flott og kreativ uke.

Lene said...

Så stas å bli plukket ut som Lenes dille! Tusen takk :)

Ha en strålende uke!

Vibeke said...

Takker og bukker, Anette!:) Hyggelig at du likte LOen min:)

Utrolig masse flott, denne gangen også:)

Enig med Siv Anne: Takk for inspiasjonen jenter:)

Ellen said...

Kjempefine vinnere denne uken - gratulerer til dere alle!!!

Caroline said...

weee :D det var en koselig overraskelse på sykesenga!! tusen takk :)

Caroline said...

weee :D det var en koselig overraskelse på sykesenga!! tusen takk :)

Anne Gerd said...

Så gøy å bli "dille":o)