Tuesday, April 6, 2010

Dilla på 7

Tilbake til hverdagen. Utrolig hvor fort påsken har gått, men sånn er det vel for de fleste. 

Vi her på Skissedilla har hatt mange flotte bidrag å velge mellom denne gangen også, selv om det nok var mange som tok seg litt påskescrappefri ;-)

Her er de vi har dilla på denne gangen:

Carrin: Denne av Berit fanga mi oppmerksomhet denne uka. Digger fargene, det lekne uttrykket og et herlig bilde! Masse masse inspirasjon å hente her!


Lula: Jeg velger meg denne vakre vintersiden av Vibeke Utrolig flott med rosa! Elsker dine detaljer. Alt fra den store snøkrystallen til den bortgjemte teksten;) Flotte kontraster og gjennomført!


Brit: Jeg velger denne fargerike LOen av Wenche  denne gangen. En nydelig LO med papir i friske, herlige farger som passer helt ypperlig til bildet. Får skikkelig vårfølelse her 


Hege: Min favoritt denne gangen er denne fargespreke av Hetal! Herlig fargekombinasjon av kule ark også er jeg jo som alltid svak for skyer!
Takk for inspirasjon, Heidi!


mi@: Jeg velger meg Tosk sin flotte LO. Digga de skyene hun har laget (tyll?), og alle lag på lagene med ark. Bildet er innbyr til sol og sommer *drømme seg bort*


Nabon: Jeg liker denne av Annette. Spreke farger, kult bilde og liker "dottene" i firkant der! Fint med '09 på stæsjet, synes denne LOen var veldig ryddig og fin, samtidig som den var sprek. Fin løsning på skissa!


Broggis: Jeg har valgt denne LOen av Grete K. Nydelig bilde, herlige farger og lekre detaljer. En ren og pen LO!


Tusen takk til alle dere andre som også leverte inn bidrag til oss :-)

5 comments:

Wenche said...

SÅ mange flotte Loer, gratulerer.
Tusen takk for at du valgte min, brit.

Anonymous said...

Nydelige LOer alle sammen!:)

Bthorn said...

Tusen takk Carrin, i dag er du min favoritt!

Vibeke said...

Så masse flott!! Tusen takk for at du valgte min LO, Lula :)

Tosk said...

Tusen takk Mi@ for at du valgte min LO utfra alle de gode bidragene! P.S. Skyene lagde jeg av silkepapir for pakking :P