Tuesday, April 13, 2010

Dilla på 7

Ja, så er nok en uke gått, og det er på tide å vise dere
hvem vi har dilla på denne gangen :)
Det er alltid like spennende å se på alle de flotte bidragene etter hvert
som de kommer inn. Tusen takk til alle sammen for utrolig mye inspirasjon.
Veldig kjekt å se at så mange følger oss uke etter uke. Her kommer de 7 utvalgte fra skisse #54:

HegeAL:
Dette er min favoritt denne uka. Elsker blingen og lace arket bak. Og den enormt søte ugla på siden! Takk for inspirasjonen, Isabell!


Lula:
Her er min favoritt denne uka! Denne kule loen av Eva :) Liker alt det gule,
som virkelig lyser opp.


Nabon:
Jeg velger meg denne av Linda/mammantJesper .
Digger det utklipte bildet, fargene og den kule, tøffe mursteinen! Digger de
utradisjonelle fargene sammen! Takk for inspirasjon!



Brit:
Denne gangen velger jeg meg denne kjempeflotte LOen av Lene.
Synes det ble utrolig fint å beholde fargen på flagget i bildet. Og så var det
kjempefint med den røde sløyfen, og ikke minst den blå misten og greina med blomstene.


Carrin:
Jeg velger meg denne av kikki! Et herlig og harmonisk bilde! Så digger jeg
oppsettet med buskene på hver side!


Broggis:
Denne av Torunn er fantastisk morsom! For et herlig lite monster :)
Liker fargene og rennene under bildet!


Mi@:
Jeg velger meg denne søte LOen av Kristin. Likte veldig godt at gulfargen
i bildet ble tatt opp igjen i malingen og blomstene. Stilig med sømmen rundt.
Og så var jo bildet kjempekoselig :)


Vi har også trukket ut en heldig vinner av dette påske-scrappe-egget:

Og vinneren er..................Maria Therese!!!!!!!
Gratulerer så mye!!!
Bare send oss en mail med adressen din, så vil du få litt
scrappe-snop i posten :)

6 comments:

Anonymous said...

Åååååh, så gøy!! Så stas at du valgte min LO, carrin!

Og for noen nydelige LOer de andre favorittene og, herlig! Gratulerer:)

Mange klemmer fra meg :)

isabell said...

Wow så kult og moro at min LO, kom med her i "Dilla" :) Tusen takk, Jeg er stolt nå ;)

Klem Isabell.

Lene said...

Å så gøy at du valgte min LO Brit! Tusen Takk!

Gratulerer til dere andre valgte også, nydlige LOer alle sammen!

Mange klemmer fra meg :)

Linda said...

Gratulerer til alle som er valgt :)
Og tusen takk, Nabon, for at du valgte MIN!

Kristin Langnes said...

Wow, så morsomt at min LO er valgt ut! Tusen takk Mia, dette var stas synes jeg! Også sammen med ale disse lekre LO'ene her da gitt!

Eva said...

Wow,Åhhh så morro at min Lo " var en av 7 denne uken,Takk for at du valgte min Lula