Tuesday, October 20, 2009

Dilla på 5

Atter en uke har sust forbi oss. Og det er tid for nye dilla på 5. Like vanskelig er det hver gang! Her er vinnerene denne gangen ;-)

Lene:
Jeg har valgt WencheJ sin Lo denne gangen. Digger at den er så enkel, og at bildene er så flott i fokus. TOPP LO!!!


Ann-Christin: Her er mitt valg denne uken, Hannapanna sitt bidrag.
Jeg digger det gule på denne, det slo imot meg og det frisket opp veldig! Likte også alle detaljene, særlig hjertet! Herlig og kreativ løsning på skissa. Takk for inspirasjon.



HegeAL: Digger denne av Hetal! Selv om det i grunn er vanskelige bilder å scrappe så har du løst det på en flott måte! Det vises at du har lekt deg med denne LOen og fargene er herlige!
Godt å se deg mer og mer i scrappeverdenen igjen ;-)



Marianne: Jeg liker denne av Camilla! Morsom løsning på skissa. Lekre smådetaljer og flotte farger.



Anette: Denne av Taranita var stilig! Alltid like kult med hambly brukt på denne måten. Liker godt det røde, og alle de herlige bildene.


Sees igjen neste uke ;-)

7 comments:

Camilla said...

Tusen takk! :D Og gratulerer til dere andre, noen flotte loer! ;D

Randi Elisabeth said...

Gratulerer til alle sammen:D Flotte LOer og masse inspirasjon;-)

Wenche said...

Tusen takk, og gratulerer til alle dere andre. Nydelige Loer.

Heidi said...

Wheeee!!!! Tusen, tusen takk for utvelgelsen HegeAL.
Gratulerer til dere andre :))

Hanna said...

Tusen, tusen takk:) dette var gøy, nå er kvelden reddet:) yoohoo:) setter stor pris på å bli en av de fem:)

Gratulere så masse til dere andre fire, kjempe flotte LOer:)

Takker for all inspirasjon jeg får gjennom denne bloggen:)

~Isabell~ said...

wæææ, jeg er overveldet, TUSEN takk=)

Magia da Inês said...

Olá amiga!
Conheci seu cantinho e amei!...
Lindo, criativo, alegre e inspirador.
Parabéns pelo seu trabalho!
Espero você em:
magiadaines.blogspot.com
Beijinhos carinhosos.
Itabira - Brasil