Friday, October 2, 2009

Skissedillaskisse # 27!

Endelig søndag og ny skisse! JIPPI!!!

Denne gangen er det jeg (nabon) som har laget skissen, håper mange blir med denne uken også! Nå har vel mange høstferie, eller "studieuke" som det heter i mitt tilfelle. Så da skal det vel finnes tid til å scrappe for ekstra mange!


Her er våre bidrag, håper de kan inspirere dere til å scrappe masse i høstferien!

Nabon


Mi@



Broggis



HegeAL


Lula

Vi gleder oss til å se alle bidragene, håper på mange denne uken også!!!



Denne gangen har keg lagt inn Mc.Klinky igjen! Bare trykk på den nederst i innlegget, kopier adresselinja til bidraget ditt så ligger du i lista og gjør det lettere for oss!!!

24 comments:

Renee said...

Åååh for en knall skisse og for noen alldeles lekre LO'er dere har laget WOOOW

~Isabell~ said...

dere er bare noen fantastiske inspirasjonskilder jenter, denne håper jeg at jeg får prøvd meg på=)

Tone-supermonster said...

Dere er så flinke og nyskapende! Alltid masse lekkert, denne uken intet unntak.

Eva said...

Så fin skisse og like mange gode innspirasjons loer fra dere

Lene - nabon said...

Håper dere kan prøve å bruke Mr Linky iogjen! Ser ut som han skal virke igjen nå...

Gleder meg til å se bidrag!!!

Nina said...

Dette var en nydelig skisse:)Så inspirerende LOer dere har laget.

Mitt bidrag

Gunn-Elin said...

Og her er mitt bidrag
http://gunn-elin.blogspot.com/2009/09/girlicious.html

Anonymous said...

kJMEPEFINE LOer fra DT.

Mitt bidrag

Anonymous said...

Undebar skiss!!!
Mitt bidrag :
http://mycreativeminds.blogspot.com/2009/09/your-accordion.html

Anonymous said...

Da har jeg lagt til mitt bidrag hos Mr Linky ;)

Camilla said...

Super skisse! :D

Mr Linky har fått mitt bidrag. ;)

Anonymous said...

Jeg har bidratt denne uka også! Men var litt uheldig og hadde feil lenke som jeg kopierte inn første gang! :) Fikk ikke til å redigere, så jeg la inn på nytt jeg!

Linda S. L said...

Heia!
super fine lo'r fra DT!
Denne gangen har jeg endelig fått lekt med dere! For en suuuper flott skisse!! Bidraget mitt er lagt til i mr.linky ;)
klemmmmm

Iselind said...

Da har jeg levert mitt bidrag til Mr.Linky.

Iselind

Barbro said...

Så utrolig flott skisse, og fantastiske bidrag fra DT!
Jeg har laget min versjon av skissen (første forsøk på en oppgave fra skissedilla) og lagt til link hos mclinky, men jeg er ikke sikker på at jeg har gjort rett...

Burbulex said...

Hi! Mitt bidrag :
http://s708.photobucket.com/albums/ww84/Burbulex/SB/?action=view&current=Burbulex_Skis27.jpg

Siv Anne said...

Jeg blir stadig vekk imponert av alt det lekre dere lager. Superflinke er dere.

Her er min :)

Tone K. said...

Her er mitt bidrag :)
Super skisse :)

http://www.scrapbookexpress.no/galleri/showphoto.php?photo=57886&limit=recent

Jeg har lagt inn over her også..i MckLinky....men jeg er litt usikker jeg da.....rødme....hihi

Cattis said...

Hej,

Hittade hit via Lilos blogg, så det här är första gången jag gör ett bidrag till er skissblogg. Måste kikar runt lite, såg att det fanns mycket med härlig inspiration här. =)

Här finns min tolkning av skissen,
http://kathis.blogg.se/2009/october/kanelbullens-dag-och-3-nya-layouter.html

/Cattis

Lene said...

Her er mitt bidrag:
http://leneslilleblog.blogspot.com/2009/10/for-skissedillas-sketch-27.html

(Det står at MrLinky er "closed")

Vibekke said...

HER
er et bidrag fra meg... sånn i siste liten. Håper jeg er med altså... for jeg og får beskjed om at Mc Linky er CLOSED... Snufs!

Nydelig skisse, og artig å jobbe med den!

stjernvangs said...

Her er mitt bidrag. Jeg fikk også beskjed om at Mc Linky er closed...

http://stjernscrap.blogspot.com/2009/10/skissedillaskisse-27.html

Scrappegal Sørlending said...

Her er mitt bidrag også!! :)
Jeg får også beskjed om at MC Linky er closed... men fristen er jo ikke gått ut enda.....

Skattene

Heidi said...

Hmmmmmmmmm...stengt står det..
Vel, her er mitt bidrag til denne flotte skissen:
http://heidisscrappeliv.blogspot.com/2009/10/nye-kule-solbriller-skissedilla-27.html