Monday, October 12, 2009

5 vinnere!

Da var vi kommet til våre 5 vinnere denne uka! Tuuusen takk til alle dere som bidrar til å gjøre denne bloggen til et koselig sted å være!


Broggis`s Dille: Jeg har valgt denne flotte loen fra Vibeke. Jeg syntes hun har en utrolig lekker stil! Jeg elsker det røffe sammen med det søte. Og kraft og rosa er bare så flott. Lekkert pyntet!


Lulas dille: Jeg har valgt meg ut denne loen av Pia Iris denne uka. Jeg falt helt for de spreke fargene og den lekne stilen! Den fikk meg rett og slett i godt humør!



HegeAls Dille: Min favoritt denne uka er LinnHege sin! Herlig bilde av en nydelig gutt;) Loen er flott sammensatt med duse farger som gjør at bildet kommer godt fram. Blomstene i hjønet passer perfekt!



Nabons dille: Jeg velger meg denne loen av Heidi denne uka,) Digger fargene og bildene og de ulike fontene i tittelen. Alt passer og stemmer:)




Mi@ dille: Jeg velger meg denne loen som Berit har laget. Synes tittelen og jordklodearket var veldig passende. Bildet er bare lekkert da;) Flott og harmonisk pyntet.






6 comments:

Ellen Karin said...

5 flotte LO'er. Gratulerer alle sammen!

Vibeke said...

Tusen takk Broggis!! Ble kjempeglad for at du valgte min LO:)

Grattis til dere andre også - nydelige LOer:)

pia iris said...

tuuuuusen takk Lula, skikkelig morsomt at du valgte min *klem*
og gratulerer til dere andre og med noen fantastisk flotte LOer. solt over å være en av 5 diller.

Randi Elisabeth said...

Gratulerer til alle sammen, kjempeflotte løsninger på skissen:-)

Bthorn said...

Tusen takk mi@, du er min favoritt! Gratulerer til alle oss.

Heidi said...

Wheeeeeeeeeee!!!! Tusen takk nabon :))))))
Stolt av å være en av 5 diller!!!!