Sunday, January 29, 2012

Skissedillaskisse #148


Ny søndag og ny skisse!
Vinteren lar vente på seg her nederst på Østlandet i hvertfall, så ha ikke dårlig samvittighet for å sitte inne og scrappe.Denne uka er det Carrin som har laget denne superkule skissa som vi gleder oss til å dele med dere!


 Lisa
 Nabon
"Jeg har speilvendt, ellers plassert bilder og tekst etter skissa, vært ganske flink denne gangen! LOL"


Lula
"Jeg har fulgt skissa ganske nøye;)"
Carrin
"Her har jeg klint på med mist splætter for å sette utganspunkt for skissa, samt plasser sirkler rundt om for å dekke elementene til skissa."
 Brit
"Jeg har igrunnen fulgt skissen ganske nøye denne gangen. Men har flyttet litt på malings-skvetten."

Mi@
"Har fulgt oppsettet på skissen. Siden jeg har scrappet denne på hambley, så er det en hånd dere ser helt øverst..."
 Broggis
"Denne uka har jeg vært ganske god på å følge skissa synes jeg;)"

Hege
Skissa er fulgt ganske så nøye denne gangen :-)


 Her er bilde av RAKen du kn vinne denne uka.
Vi gleder oss til å se hva akkurat du lager!
Frist for levering er søndag 5. februar klokken 22.

No comments: