Sunday, January 22, 2012

Skissedillaskisse # 147

God søndag folkens!

Brit er dama som vet å sette hjernecellene i sving blant designteamet. For skissa hun har laga blei ei hard nøtt (iallefall for undertegnede). Den er imidlertid nydelig som dagen er lang, og vi gleder oss til å se mange kreative og flotte løsninger på den!

Lisa

Brit
"Laget først en bakgrunn. Har satt tre og hus der Eiffeltårnet og billedruten er. Ellers har jeg plassert elementer der det er på skissen."

Mi@
"Jeg har snudd skissen mot klokka, så alt under bildet er liksom Eiffeltårnet."

Nabon
"Malingen er Eiffeltårnet og ellers er tekst og bilder plassert ca etter skissa, og har også speilvendt den!"

Lula
"Jeg har brukt Eiffeltårnet som inpirasjon til høyre siden min med skyen og teksten(lengden). Sola mi er teksten øverst på skissa."

Carrin
"Har fulgt skissa i forhold til plassering av elementer og tittel. Brukt et tre og lite hus i plassen for Eiffeltårnet."

HegeAL
"Jeg har brukt oppsettet som det er og elementet med effeiltårnet har jeg bytta ut med en blomsterranke og blingbling."
Broggis
"Bildet har fått plassering der eifeltårnet er, bølgepappen er der det kyssende paret er, thoughtslabelen er plassert der hjertet er, og overskriften har fått riktig plass"


Ukas RAK







4 comments:

Beatemor said...

Hos meg er klokka bare kvart på åtte, men dere har stengt linken. Jeg håper jeg fortsatt kan være med, for dere har skrevet at det ikke skal stenges før kl 2200. Her er mitt bidrag:'

http://minlillescrappehule.blogspot.com/2012/01/skissedillaskisse-147.html

Eva said...

http://minblogg-eva.blogspot.com/2012/01/skissedilla-147.html#comment-form,fant ikke linken eller den manglet ,la bidraget mitt her !

Aquarell said...

Legger også bidraget mitt her, siden linken var borte.
Var ikke for sein å levere heller...
http://aquarell-solfrid.blogspot.com/2012/01/dagbok-28januar-skissedilla-147-og-enda.html

Vibeke's trekløver said...

Her er mitt bidrag for skissedilla #147
http://vibekestreklover.blogspot.com/2012/01/skissdilla-147.html
Klem Vibeke