Tuesday, February 22, 2011

Topp 3 Skisse #99


Nok en uke med utrolig mange flotte og kreative bidrag! Hvor tar dere det fra? Dere gjør jo jobben min så vankelig! *hehe* Men utrolig moro da.

So here goes:

Ukens vinnerbidrag er fullt av overraskelser for øyet. Det er stadig noe spennende å oppdage, små duppeditter, tannhjul, spiker, netting, muttere, you name it! Layouten har gjenspeilet situasjonen fra bildene på en perfekt måte og tatt opp mange av elementene i bildene. En stilig løsning på skissen.

Gratulerer Gry Anita!

Send oss adressen din, så kommer det pakke i posten :-)


Den andre jeg vil trekke frem er layouten til Vibekke. Når man scrapper flere bilder, er det vanlig å se seriebilder fra samme situasjon, derfor er det så moro å se at det fakstisk går an å scrappe bilder fra forskjellige tider, men som likevel passer sammen. En annen ting jeg syntes var kult, var bindersen som markerer en tidslinje på tapen, og så likte jeg alle de spreke fargene. En festlig LO!


Mitt tredje valg falt på Unni sin kreative løsning av skissen. Sjekk den kule måten hun har spredd misten utover som et fargerikt fyrverkeri! I tillegg har hun malt bakgrunnen og klipt ut bildene, bokstavene og ballongene. Litt av et mesterverk!

Gratulerer alle tre, og tusen takk til alle dere andre som også bidro med flotte og kreative løsninger!

1 comment:

Vibekke said...

<tuuusen takk for at jeg fikk være en av topp 3 hos dere, det var veldig morro asså!
Klem fra Vibekke