Sunday, February 13, 2011

Skissedillaskisse # 99

*tamtara-tamtara-tam*- fanfare!

Goood søøøndag alle scrappemødre, og gratulerer med dagen! I dag er det morsdag, og dagen er deres :-) Håper virkelig dere blir satt pris på i dag, og at familien lar dere sove lenge, og gir dere resten av dagen til deres egen disposisjon (les scrappe hele dagen :-))

Nå er det bare en uke til vi runder #100 skisse her på Dilla. Helt utrolig! Dere kan virkelig glede dere til neste uke ;-)

Denne uken er det nabon som har designet skissen, og her er våre bidrag.
Broggis
mi@

Lula


Carrin


Brit


nabon



Hege


Da håper vi at mange av dere har anledning til å være med denne runden også, og så ønsker vi dere en fortsatt god søndag og en flott uke!
Her er bilde av premien denne uken
Fristen er som vanlig frem til neste søndag 20.februar kl.22.00


9 comments:

Synnøve said...

Flott skisse !!!! Tror jammen denne skal få bli morsdags kos i dag :)) Ha en strålende herlig morsdag <3

Synnøve said...
This comment has been removed by the author.
Vibekke said...

offa!
Jeg roter SÅ fælt asså!!!
Se bort fra den der link nr 9, den er feil... det er link nr 10 som gjelder for min del... SORRY!
Hilsen Vibekke

Toi9 said...

Har prøvd å ta inn de T-skjeene med forklaring. Lagret bildet med bloggadressen.......men ble så mye annet også når jeg klikket på det ???
Blir det rett ????
Kanskje jeg må ha flere T-skjeer!!
Føler meg som en bondeknøl akkurat nå ( er ikke bonde ;)
Wish and hope it's right!!!

Lene - Nabon said...

poenget er bare at bildet ditt heter det samme som bloggen din, sånn at vi kan finne deg igjen uten å lete gjennom alle linkene. Kall gjerne bildet ditt "min-blogg-#99" f.eks.

U see?

Scrappegal said...

Jeg har prøvd på dette....

Jeg har lagret selve bildefila på pc'en med bloggadressen min (uten www, da jeg ikke har dette i min bloggadresse), men da jeg bruker et spesifikt program til å få bildene ut på nett med, så vil da ikke min bloggadresse komme opp når man prøver å lagre det bildet som da blir liggende på bloggen.

Men når man klikker på bildet, kommer man inn til selve "siden" der bildet ligger, og bloggadressen min kommer "beskrivelse" av bildet......

Jeg vet ikke om dette er godt nok?
Men jeg vet heller ikke hvordan endre på dette siden jeg bruker dette bilde-programmet til publisering.

Scrappegal said...

oi... min link kom visst to ganger, da det først virka som den ikke var kommet med... *sorry*

Jeg har prøvd på denne lagringen. Får det med i linken, men får det ikke med på selv bildet, pga måten jeg publiserer ting. Dere får si fra hvis det fortsatt er feil, så skal jeg høre med min vesle data-mann imorgen.

Scrappegal said...

Da fikk jeg hjelp av min mann til å løse lagringen! :D

Scrappegal said...

Lurte bare på om min blei godkjent eller ikke, siden den ikke ser ut til å ha kommet med i Picasa-galleriet?