Sunday, February 5, 2012

SUS Skissedillaskisse # 149!

Denne gangen har vi vært i det store utland og hentet vår SUS for februar!


Damen heter Jaszmurka og er bare superkul og hyggelig! Hun har scrappet et skikkelig sprekt bidrag til skissen Brit har laget!



Her er hva hun skriver om seg selv!

Hello there! My nickname is Jaszmurka. I live in Poland. Scrapbooking has been my passion since 2007. I enjoy transfering both, my good and bad emotions on to a paper. It makes me feeling better. Relieved. I need it to not to get crazy in the real world. When my vein arrives I disappear for everyone. I love music, it accompanies me every day. Sounds and vein are perfect combination. I do what I love. It's my passion.

The most I like making albums and art journals but recently I made lots of layouts (I made 110 last year).
Now I’m in three awesome Design Teams
“I lowe SCRAP” http://www.ilowescrap.com.pl/
 “Studio2Mers” http://www.studio-2-mers.com/
 and "Kits de Somni" http://kitsdesomni.typepad.com/

You can find me here

I hope you have fun with this sketches as much as I do! :)
hugs Jaszmurka

Her er Loen hun har laget! Vi digger den!


Her er den tøffe RAKen fra Jaszmurka!
Våre bidrag denne uken!

Carrin - Har brukt 3 bilder isteden for 4. Plassert skyer og diverse stæsj for å være mest mulig tro mot skissa.
Nabon - Her har jeg brukt 3 bilder i stedet for 4, rub-onsen er taggen øverst i hjørner, tittel og tekst er ca på plass. Lovehartsteksten er teksten under bildet, og splatter og blomster er jenta.


Broggis Synes jeg har fulgt skissa ganske nøyaktig også denne uka. Blomsterclusteren der jenta er, sommerfugl der taggen står og jammen klarte jeg ikke å få med fire bilde.


Lula Jeg har plasser elementene mine omtrent der skissa viser. Jenta er den lille gule monsteret.

Brit Jeg har speilvendt skissa. Plassert 4 blomster der det liksom er 4 bilder, plassert bildet av dattera mi der som jenta på skissa er, og i stedet for tagen har jeg laget en sol.

Mi@Jeg har også fulgt skissen, og med alle fire bildene :-). Jenta er byttet ut med litt dilldall.
HegeAL

Her er ukas RAK!




Til slutt!

8 comments:

Linda Brun said...

Herlig skisse og løsninger.. Og teksten er allerede printet ut, fantastisk...

Jaszmurka said...

Yaaay :D
Thank you so much for invitation! I hope that we gonna have lots of fun with these sketches in February! :D
hugs
Jaszmurka

Eva said...

Så mange spreke og fargerike bidrag fra DT..ble litt glad å se på de flotte Loene:)

Inger Marie said...

Så utrolig flotte DT bidrag, jeg vil gjerne være med på denne men klarer ikke legge inn bidraget mitt her. Ser ut som det er closed.
Klem fra Inger Marie

Anonymous said...

Inger Marie, skal se om vi ikke får ordnet det ganske snart ;) Vet ikke helt hva som har skjedd her....

Anonymous said...

Var litt feil med noen datoer ;) Men nå tror jeg det skal være i orden.

Inger Marie said...

Se nå var det ordnet igjen:))
Supert!!

Scarlett said...

This is a super fun sketch! Looking forward to playing with it. All the DT takes are incredible and lovin' the guest DT this month.