Wednesday, December 28, 2011

~NyttårsRAK~

Hei alle sammen!

Nå nærmer det seg slutten på 2011. Vi vil takke alle som bidrar her inne med sine flotte kreasjoner, TAKK! Det er jo dere som gjør at vi holder det gående og deres tilbakemeldinger setter vi alltid pris på. Vi har forandret oss litt siden oppstart. Ny header er noe vi prøver å fornye hvert år og det kommer en snart...;) I 2012 vil vi forsette med SUS som vi startet opp i høst og håper dere finner masse inspirasjon i alt som blir laget her inne.))

Vi avslutter dette kreative året med en nyttårsRAK! For å få kloa i denne må dere legge igjen en kommentar til dette innlegget. Vi vil gjerne høre hva dere synes, mener om bloggen vår. Vi tar imot ros og ris! Vi vil gjerne gjøre denne bloggen så brukervennlig som mulig og vi ønsker også evt. andre tilbakemeldinger. Hva liker dere, savner dere eller hva inspirerer dere?

Frist for å legge igjen en kommentar er 1.januar kl.21.00. Jeg legger ut vinneren samme kveld;)

Da ønsker vi alle dere et riktig godt nyttår!!!!



74 comments:

Marianne/skorpionen said...

Så stilig da!! Snille dere er!
Jeg er veldig glad for at Skissedilla finnes! Elsker å bruke de flotte skissene dere lager. Og så liker jeg det at dere ikke er så strenge på hvordan vi tolker skissene :)
Synes siden deres er helt topp jeg!
Gleder meg til å se de nye bildene dere kommer opp med - regner med at det ikke er noen tradisjonelle portretter når vi har med dere å gjøre 'lol'
Godt nytt år alle sammen!
Klem

Margrethe said...

Hyggelig med en RAK!

Jeg er nok litt i motsatt enden fra Marianne, for... Jeg ser ikke alltid at layoutene ligner skissene. Men, det er dere blogg og jeg liker å følge den og bruke skissene som legges ut. Skissene er veldig gode og får meg igang med scrappingen, så kudos for det!

At dere har begynt å bruke en "SUS" er en kjekk "forbedring". Det er spennende å se hvem månedes scrapper er og er noe som (tror jeg) får følgerene deres til å "drømme seg litt bort" i hvem som velges neste gang.

Takk for et kjekt år! :)

Maria Therese said...

Knallfin utfordringsblog!! Eneste jeg synst er travelt er at jeg må huske å legge inn blognavnet mitt som navn på bildet..

Vibeke's trekløver said...

Skissedilla!
Dere har mange flotte skisser og enkelt å finne utfordringene i sidbaren.
Liker at det andre bidrag som også blir lagt merke til, ikke bare vinnerbidraget.
Stå på!
-Klem Vibeke-

AnneiSkogen said...

For en lekker RAK! Tusen takk for at dere gir oss sjansen å vinne denne.

Synes Skissedilla er en super blogg. Liker spesielt godt DT-bidragene som er utrolig flotte og av høy kvalitet! Mye inspirasjon å hente her!

Vil ønske dere et godt nytt år!

Siwert said...

Synes dere har en super blogg, og dere lager de flotteste skisser ♥ Har som mål å prøve å få levert noe her i 2012 :)))

Klem fra Siwert

Ann Kristin said...

Som nevnt før her så syns jeg det er helt toppers at dere ikke er så strenge på at man må følge skissen til punkt og prikke. Skissene dere lager er til stor inspirasjon :) bare synd jeg ikke rekker å være med hver uke..... kanskje hatt lengre frister? ellers syns jeg alt er bare toppers jeg :)

Tone K. said...

Så moro !! også så flott rak :)
Jeg har ingen ideer til forbedring, men vil gjerne si at jeg synes det er topp at dere ikke er superstrenge på hvor nøye skissen skal følges :)
Også er det alltid gøy å se inpsirasjonbidragene deres :)

Og nå gleder jeg meg veldig til å se den nye headeren :)

Takk for det gamle, så langt :)

Lene - Nabon said...

man trenger ikke lenger å stresse med bloggnavnet for å levere, nå er det bare å linke til rett innlegg, så er det i boks!!

Takk for koselige tilbakemeldinger, vil gjerna ha flere både positive og negative!

Skissetolkningene er frie, og er det problemer med å se skissa er det bare å spørre hvordan vi har tolket den!

Heidi said...

Jeg DIGGER bloggen deres!!! Riktignok en stund siden jeg har scrappet nå, men er ofte innom og titter allikevel. Henter utrolig masse inspirasjon herfra, og syntes det er spennende å se alle kreative løsninger på skissene deres!!! Liker VELDIG godt at dere lar tolkningen av skissene være så åpne som de er...tror dette er med på å øke kreativiteten!! Har ingen tips til forbedring i det hele tatt....bare fortsett som dere alltid har gjort!!!
Stor klem fra Heidi

Wenche said...

Jeg synes bloggen deres er flott, og er rett som det er innom og ser på skissene og henter inspirasjon. Tida strekker dessverre ikke til for deltakelse så ofte lengre, men håper det skal komme bedre tider :-)

Askepott said...

Tusen takk for en flott blogg. Jeg blir veldig inspirert av skissene dere legger ut og er glad for at det er litt takhøyde, selv om jeg skjønner de som synes friheten er for stor, så stor at man ikke kan finne noen likheter med skissa.
Jeg er glad for den jobben dere legger ned i dette og synes det hjelper meg til å komme i gang når det er litt tørke ved scrappebordet hjemme.

Ønsker dere et kreativt godt nytt år - jeg skal nok følge dere også i 2012. :-))

Blåmeis said...

Skissedilla er en blogg som gir mye og god inspirasjon. Artig å se hvordan en skisse blir løst på mange ulike måter. Jeg liker når løsningen likner på skissa en har brukt.
Dere er flinke til å legge igjen kommentarer på bidragene. Det er noe jeg setter stor pris på!

Elin said...

Så fin premie!
Jeg har til nå ikke vært med på noen utfordringer ennå, men er ofte innom og henter inspirasjon. Lager mest kort, og går fint an å overføre skissene dit.

For noen uker siden ble jeg så inspirert av et bidrag og tenkte at sånn ville jeg prøve meg på også! Det endte i fremkalling av 800 bilder, men har fortsatt ikke klart å bestemme meg for hvilket jeg skal begynne med.
Så ja, bloggen er en stor kilde til inspirasjon! Den er også brukervennlig fra mobil, noe jeg alltid har på pulten.

unni's scrappeboble said...

Skissedilla er bare heilt suuuuuuuuuper, synes det er oversiktlig her inne og DT-teamet er bare heilt faaaaaaaaaaaantastisk. Her var det mye flott man kan vinne.......... spennende :))))

Birgitte said...

Hei, så morro med rak - alltid kjekt med mulighet for å vinne! Eg synest skissedilla er ein kjempflott blogg. Det var vel ein av dei første eg begynnte å følge med på, og eg finn alltid masse inspirasjon i dokke kjempe dyktige scrapparane! Kjekt med gjestedesignar og, for alltid kjekt å få litt nye idear og følge nye scrappere. Håper dokke fortsette lenge alle sammen! takk for kjempeflott blogg.

Birgitte

Unknown said...

Bloggen är en stor källa till inspiration för mig och jag gillar verkligen DT exemplen. Man blir sugen på att skapa när man besöker er här! Gott nytt 2012 till er alla! /Pia

line said...

Jeg følger med dere både her inn og på FB, og synes dere gjør en strålende jobb :)

Det har nok ikke kommet noen bidrag fra denne kanten ennå, men kanskje 2012 er året da jeg skal forsøke meg på det ;)

Ønsker dere alle en fortsatt god jul og godt nytt år.

~Isabell~ said...

Hvem vil vel ikke vinne disse godsakene, gleder meg til å følge dere videre. godt nyttår jenter

Kristin Langnes said...

Jeg synes dere har en flott blogg med herlige frie skisser. Jeg liker også veldig godt at skissene er frie og med åpen for egne tolkninger.

Jeg synes dere lager råflotte LOer som inspirasjon, men noen ganger synes jeg nok at noen av dem kan være litt like (men det handler jo om hva slags stil man har og hvilke farger man liker).

Synes dere har en super blogg, men jeg sliter litt med korte frister.

gosti said...

Skissedilla er bare herlig, eneste problemet er at jeg alt for sjelden får somla meg til å levere bidrag, hi hi:-)

Renates hjørne said...

Åh, jeg er veldig glad i denne utfordringsbloggen. Jeg må innom hver eneste uke, ikke bare for å se på den nye skissen som alltid er nydelig, men også for å se på de flotte bidragene som kommer inn, både av DT og at de som deltar! Gleder meg til nok et år, også håper jeg at jeg rekker å levere flere bidrag i året som kommer:)

Linda said...

Jeg synes dere har en helt super utfordringsblogg! Skissene deres er kjempefine, og jeg liker godt at vi får tolke dem på vår egen måte :) Synes også det er bra at dere har begynnt med premie til hver oppgave. Lykke til videre :)

KinesKlode said...

Aj, ja denne ville jeg gjerne hatt kloa i!

Skissene, og ikke minst DT bidragene, deres gir meg inspirasjon til å fylle barnas album!
Er veldig glad for at dere skiftet "link-system" :) Da er det enklere og raskere (for meg i alle fall) å levere bidrag!

Gleder meg til nye skisser og inspirasjon i 2012!!

Klem Kine

Henrikke said...

Jeg blir veldig inspirtert av minikursene hos dere. Jeg syns det er kjempe spennende å se hver eneste gang. Samtisig føler jeg at dere representerer en fin gjeng med forskjellige stilarter, noe som absolutt inspirerer meg.

Ooh, jeg krysser fingerene :)

God jul og godt nytt år! :D

Eva said...

ÅÅÅ for en fin RAK.... Skissedilla digger,digger alt ,flotte og masse inspirasjon å få av DT og spennende med månedens SUS,så er jeg veldig fornøyd med at det har blitt så lett å legge inn bidrag til dere takk for et bra scrappeår!
Godt nytt år til dere alle:)

Tone-Lill said...

Synes Skissedilla er en helt fantastisk og super utfordrings blogg. Alle i DT gjør en kjempe jobb som vises i den høye kvaliteten av det som blir publisert.
Jeg synes det gir et ekstra "spark bak" at det kommer ut en ny skisse utfordring hver uke. Hvis en liker skissen og har bildene klare så er det bare å sette igang. En trenger jo ikke være med på alle. Liker at det er en ny SUS hver mnd, og at det er flere deltagere om blir trukket fram, ikke bare vinnerne.
Tusen takk for et kjempe inspirerende år, gleder meg til alt det som kommer i 2012 .
Godt nytt år alle sammen!

Linda said...

Hvilken herlig RAK! Er innom skissedilla hver uke og ser på bidrag, mye inspirasjon å hente her :)
Takk til alle som deler sin kreativitet her :)

Lisa said...

Jeg finner masse inspirasjon, selv om jeg ikke har deltatt i noen utfordringer. Satser på at 2012 blir året! Godt nyttår til alle :)

Hilde Aaslund aka Scoobie said...

Takk til DERE som forsyner oss med flotte skisser hver eneste uke!

Jeg liker at skissene deres ofte er litt "vage" og "løse", det gir rom for kreativitet og egne ideer, tydeligvis også hos DTet!

Jeg er ikke den som har levert flest bidrag det siste halve året, det har rett og slett vært hektisk her hjemme, men jeg er alltid innom dere på søndagen for å se hva dere har å by på. Nå krysser jeg fingrene for en roligere vinter, slik at jeg kan benytte skissene deres igjen!

lillesmor said...

Har deltatt altfor lite her inne i år, og håper jeg skal finne mer tid i kommende år..
Liker at dere er så rause på tolkninga av skissene, og at det faktisk kommer en ny hver uke!! Det ble en stor forbedring da dere endret link-system, og nå klarer til og med jeg levere korrekt - lol.. Liker som de andre også at dere plukker ut flere hver uke som trekkes frem, og at dere har premie hver uke;-). SUS var også en flott ny vri på bloggen.
Stå på videre med den supre jobben dere gjør, og jeg gleder meg til et nytt og kreativt år her inne.
Godt nytt år.

Anita said...

For en herlig RAK.
Er stadig innom for å hente innspirasjon hos dere. Kjempefin blogg og veldig fint at flere blir trukket frem..
Gleder meg til neste år, og nye skisser;)) (Skal kose meg med ei nå))

Godt Nytt År til dere alle;))
Klem Anita

Linda Brun said...

Det beste med skissedillabloggen utenom selve skissene da ( som jeg elsker å skrappe etter ) er det høye nivået på designteamet. Det betyr iallefall utrolig mye for meg å få inspirasjon ifra dere og ikke minst tilbakemeldinger på det man leverer til utfordringene.
Jeg klarer ikke å levere hver uke, men veldig glad hver gang jeg klarer å få tid til det.
Tusen takk for et kjempeinspirerende 2011 og gleder meg til å se hva dere har i ermet til 2012.
:-)

Anonymous said...

Måste allt ta en lott!

Gott Nytt på er!
Tack för ett 2011 fyllt av skaparglädje!
Kram J

Trudeh said...

Jeg synes bloggen deres er kjempefin og er ofte innom for å finne inspirasjon

Anonymous said...

I love your site. Thanks for sharing your talent!
Jaspertoes

Tonje said...

Dette vil jeg gjerne være med på! Flott RAK :) Jeg elsker bloggen, og prøver så ofte jeg kan å delta. Skulle bare ønske tiden strakk mer til ;) Klem, Tonje

oheidia said...

Dere har veldig flinke designere og skissene er supre som inspirasjon. Kan hente mange tips fra bloggen deres.

Negativt: Jeg synes dere kunne hatt random trekning på vinner (i hvertfall annen hver gang). Synes takhøyden er stor, litt for stor noen ganger? Scrappestil er som kjent en smakssak - pass på at dere ikke "fremmer" kun en stil (dere er ofte ganske like i designteamet og når jeg ser over skissene som kommer inn klarer jeg ofte å gjette hvem som vinner faktisk). Vi har behov for et mangfold i scrappemiljøet.

Håper dere er en blogg som fremmer dette! For scrapping har ikke fasit vel?

Synes også dere kan legge inn oppgave hvor tekst er en del av oppgaven (og må følges).

Nå blir jeg vel nesten dømt som et "troll" her inne og det er jeg ikke. Bare setter ord på hva jeg føler faktisk og jeg er ikke alene om å føle dette - det er mange der ute som ikke leverer til dere fordi de ikke scrapper skissedilla stilen.

Jeg har deltatt mange ganger hos dere og jeg kommer til å delta igjen. Takk for at dere er til:)

Sissel said...

Kjempefin Nyttårsrak!

Er innom bloggen deres hver eneste uke og finner så mye fint her inne, både fra dere i DT og innsendte bidrag. :-)
Har levert et par bidrag her inne, men er liksom ikke fått helt "dreisen" på LOer. For meg er en uke litt liten frist... kommer meg liksom ikke i gang før fristen er ute! :-(
Synes også det er dumt at bidraget ikke kan kombineres med andre utfordringer!!! :-(
Dere har en veldig fri tolkning av skissa, men dette er egentlig positivt, for inspirasjon til å "komme i gang" er der! :-)
En flott utfordringsblogg som jeg håper å levere mange bidrag til i 2012! :-)

Godt Nytt(scrappe)år til dere alle!

Cathrine said...

For en LEKKER rak dere kommer med...:o)

Synes dette er en ganske så flott blogg, og veldig inspirerende å se alle kreasjonene dere kommer med...
Dere kommer med flotte skisser, må virkelig klø meg i hodet, da jeg forsatt er litt "fersk" på det området...

Selv har jeg ikke turt å bli med på en skisse, tror jeg...:oP Men har satt meg et mål om at i 2012 er året for å bli med på utfordringer som er der ute, blant annet skissene fra dere...

Ønsker alle dere en riktig godt nytt år...:o)

Julia said...

Så utrolig flott RAK! Jeg vil gjerne være den heldige!
Jeg liker veldig godt SUS som dere har startet med, det gir meg utrolig inspirasjon! Gleder meg på nye skisser i 2012.

Stella said...

Oj, vad fint med en RAK!
Jag är en trogen följare av er blog och jag tycker den är toppen; massor av fin inspiration och lätt att vara med med egna bidrag (även om jag varit dålig på det hittills...)
För min del behöver ni inte ändra på något, jag bara hoppas att ni fortsätter!!!
Kram o Gott Nytt År!

Arnlaug said...

Wow, for ein flott RAK!
Eg elsker bloggen dåkas og stikker innom kvar einaste veka. Blir virkelig inspirert og er super fornøyd når eg har rukket å bruka skissene dåkas.
Stå på vidare - gleder meg til å følga dåke vidare i 2012!
Godt nytt år:-)

Unknown said...

Her inne på Skissedilla er det alltig inspirasjon å hente! Det er alltid så mye fint her man kan beundre. Synes det er bra at bildene er så fine med klare farger, noe som gjør det mer interessant å se på. Jeg synes også det er bra at designet, og boggen generelt, er "rent og pent" og oversiktlig. :-)

Lene said...

Synest det er mange flotten skisser her inne som lokker frem scrappelysten. Enkelt å levere bidrag er det å. Super blogg jenter, dere er så kreative. Er offte innom å titter. :)

Kirsten said...

Selv om jeg ikke har vært med på mange utfordringer - er denne bloggen en veldig fin inspirasjonskilde for meg! I går kveld fikk jeg ånden over meg og scrappet ett sommerbilde til #143 og la det ut i bloggen... det hender altfor ofte at jeg glemmer å legge ting jeg lager ut i bloggen. Så takk for sparket! Og for en RAK - veldig flott!

Vibeke said...

For en flott RAK!!:)

Digger skissene dere har.
Masse inspirasjon å hente her inne:)

Anne-Eddie said...

Gleder meg til trekningen nav denne !!
Skissedilla er en flott utfordringsblogg, selv om jeg har problemer med å se likeheten med skissen og at mange av scrapperene har gjort som de vil..
Jeg er mer den typen som liker litt "strammere" tøyler....!!
Så man iallefall kan kjenne igjen skissen deres!! Ellers er jeg glad for at dere IKKE har random trekning. Her går det på hvor flotte dere synest våre LO'er er.
Gleder meg til det nye året.
Håper jeg får anledning å være med på utfordringene. JEG kan jo følge skissen som jeg VIL!! Klem fra Anne-Eddie :) Godt nytt år!!

Christin aka Umenorskan said...

Her kommer litt ekstra reklame til Skissedilla

http://www.thecraftersworkshop.com/The_Crafters_Workshop/Blog/Entries/2011/12/28_Christin_Grnnslett.html

Skulle önske jeg rakk å delta flere ganger.
Takk for at jeg fikk väre SUS i höst.

marit said...

Vinner gjerne en rak jeg;)

Digger bloggen dere, flotte og inspirerende skisser. Kjekt når det ikke er så fryktleig strengt. Liker å at dere har veldig flotte premier:)

Godt nyttår!

Torill said...

Me like! Jeg liker skissene deres godt, selv om de kan være litt like av og til! Kjekt med sus.
Lykke til i 2012 også! Kanskje jeg får mere tid til å være med mere også.:-)

Kjerstin said...

Digger å følge med på bloggen, og prøver å henge meg på en utfordring av og til. Har å strekke meg etter, så frimodigheten stopper meg vel litt i forhold til at jeg ikke er så avansert scrapper enda... Men det håper jeg jo på å bli en dag! :D

Får hvert fall utrolig med tips og inspirasjon, både fra skisse og eksemper, og takker for det :)

Ønsker alle et strålende, scrappy 2012!

Linda said...

Jeg synes bloggen deres er veldig bra, oversiktlig og fin. Jeg får masse inspirasjon fra bidragene deres, og skissene er veldig flotte å scrappe etter, siden de er så frie.

Men siden det bare er en ukes frist, rekker jeg aldri å få gjort ferdig LOer og levert, så jeg bruker stort sett skissene til "andre" prosjekter. ;)

Ha et flott nytt år, alle sammen, gleder meg til å se fortsettelsen på bloggen deres:)

Anita said...

Masse flotte skisser dere lager. Det gir fin inspirasjon. Har aldri deltatt på utfordrinene, men det kan jo bli årets nyttårsforsett :-)

bluescrap said...

Je tente ma chance, superbe ce lot.
à bientôt

UlrikaT said...

Skissedilla er en av mina absolutte favoritter bland utmaningsbloggarna. Otroligt massa inspirasjon både fra deltagare og DT!
Keep up the good work!

Anonymous said...

syns skissedilla er en kjempe bra blogg som gir meg mye inspirasjon.

Line said...

Synes bloggen er veldig oversiktlig og fin og at skissene er topp :)

Taarnesvik said...

Så flott RAK! Og denne bloggen ruler! Ja, jeg prøver å delta på alle skissene og om jeg ikke klarer å levere i tide så scrapper jeg etter skissen allikevel. Jeg synes bloggen er en kjempeinspirasjons kilde både skissene og alt som kommer inn av bidrag. Liker godt at skissene er frie! Vet ikke om jeg savner noe egentlig, liker at det er litt åpent og fritt for å utfolde seg.

Trollkjerringa said...

Hei.

Jeg har lyst til å være med i trekningen! :)
Hva jeg liker best ved Skissedilla, er alle de fantastisk inspirerende skissene. Jeg har brukt mange av dem som ren inspirasjon selv om jeg kun har deltatt på utfordringer hos dere en gang.
Synes av og til at fristen er litt kort.
Ellers synes jeg det er flott at dere velger ut det dere synes er finest. Og i og med at dere er mange, så vil smaken på hva som er fint variere også.
Jeg hadde også ønsket at det var lov å delta med kort. Eller kanskje en utfordring i ny og ne som også var for kort. Det er jo fullt mulig å bruke skissene deres på kort også. Har gjort det flere ganger jeg.

Ha en strålende nyttårsaften. :)

Trollkjerringklem! :)

Trollkjerringa said...

Jeg synes forresten også at det kan være litt stress å måtte legge inn adressen deres som navn på filen når jeg lagrer. Alltid litt prestasjonsangst når jeg skal legge det inn, for jeg er redd for å gjøre feil. Mulig det er bare meg som er klønete, men for min del holder det meg litt tilbake for å delta hos dere. Og det er jo egentlig veldig synd, for jeg synes det er en fantastisk blogg!

anne marie said...

Blir gjerne med i denne trekningen:)
Bloggen er fin og ryddig,og det er et stort pluss at skissene kan tolkes så fritt:)
Et lite minus er det at vi ikke kan kombinere med andre utfordringer.
Et riktig godt nytt år ønskes dere alle:)

Grethe said...

Jeg digger bloggen deres. Utrolig mange herlige skisser, og mange kreative bidrag fra DT. Alltid inspirerende å stikke innom.

Selv har jeg ikke klart å levere så mange bidrag i år, men jeg har ofte scrappet etter skissene deres... Mulig det ville ordnet seg med litt lengre frister, men vet ikke.

Godt nytt år! Gleder meg til enda mer inspirasjon!

Therese said...

Utrolig flott blogg dere har! Har ikke fått deltatt på så mange utfordringer, men dette har likevel vært en plass jeg stikker innom for å hente inspirasjon! Og etter en scrappetørke på noen mnd nå så er det den siste skissen deres som har fått meg igang igjen! :)

Tusen takk for inspirasjonen!! Ønsker dere alle et riktig godt nytt år!!

Camilla said...

Takker for et inspirerende år som har vært.
Har ikke fått vært med på mange av utfordringene gjennom året, men skissene er lagret og klare til inspeksjon. Tiden blir for knapp som oftest til at fristen bare flyr forbi.

Ida / Little said...

God inspirasjon med skissene for oss som ikke er så drevne scrappere, men som trenger litt mer for og komme i gang! :)

Stine said...

Digger skissene deres, og jeg har absolutt som mål å bli med flere ganger i 2012;-) Jeg er enig med mange her at det er positivt at man kan tolke skissene så fritt! En gang i blant kunne det kanskje vært morsomt å få en utfordring i tillegg til skissa? (At man MÅ bruke visse produkter eller farger på LO'en f.eks!)

Gøy at dere har begunt med SUS, alltid spennende å se hvilken scrapper dere har valgt hver måned!

Og ros til dere i DT; dere leverer alltid herlige bidrag som gir masse inspirasjon! Stå på videre!!

Godt nyttår!
Klem fra Stine:-)

Aquarell said...

Liker skissene deres, i i år skal jeg virkelig prøve å få scrappa flere av dem. :)
Ønsker dere et riktig godt nytt scrappe-år. :)

ailin said...

liker bloggen kjempe godt. syns også det er kjekt at dere har hentet inn litt inspirasjon, det kan alle trenge. fortsett det gode arbeidet:)

Kristine AK said...

Høres fint ut med en RAK!
Da er det bare å krysse fingrene.

Ønsker dere et godt nytt år og håper dere lager like mange fine skisser i 2012 som dere har gjort i 2011!
Tusentakk :-D

Sophie said...

Jag gillar era skisser och får massor med inspiration av era tolkningar! Tycker om att det är fri tolkning på skisserna utan en massa krav och måsten, för då ids jag aldrig vara med. Spännande att se vem ni väljer ut som SUS oxå, tycker det är riktigt skoj att ni börjat med det. Tokgillar eran blogg och tycker ni verkar vara ett härligt gäng! Gott nytt år på er alla!!!

Elisabeth Helland said...

Ja takk, denne vil jeg være med på!

-hva er sommeren uten blomster, hva er himmelen uten stjerner? Og hva er blogglandia og scrappe-Norge uten Skissedilla?.....
- selv om jeg nok ikke deltar "ofte nok" så titter jeg stadig innom skissene og bidragene - godt nyttår jenter

Elin Larsson said...

Tack själva för 2011! Vill bara säga att ni gör helt underbara skisser och inspiration till dem. Ni är toppen!!!
Lycka till under 2012!
Kramar
Elin

La Vikinga said...

Hej!

Jag tycker att det är bra med lagom svåra utmaningar som man kan komma och delta i även om man inte har köpt ett visst kit eller prenumererar. Och så tycker jag att det r bra att man får delta även om man bor i Sverige..

La Vikinga / Charlotta