Wednesday, November 30, 2011

Topp3 av skisse #138

På tide å rulle fram den røde løperen og presentere for dere ukas Topp3!
Bidragene er som alltid et skue for øyet og nivået større enn størst. Det er også utrolig morsomt å se at de ikke bare er norske scrappere som finner veien til oss.
Keep up the good work folkens :)

Vinneren denne gang er denne fantastiske LO`en av Arnlaug!!
Jeg vet ikke om det var de flotte advenstfargene som fanga meg her. Men noe så flott! En herlig kombinasjon av både farger, pynt og flotte bilder!

Lillesmor klinte også til med en LO som absolutt bør opp og fram. Sjekk noe så herlig! En kan si hva en vil om tida en er inne i nå, men sommer LO`ene gjør en alltid så lett til sinns :)

Sist men ikke misnt vil jeg trekke fram denne ultrakule fra Tasha! Jeg digger det lekne uttrykket her! Og sjekk det søte bildet da!

Send oss adressa di på mail Arnlaug, så dumper denne premien ned i postkassa di i løpet av kort tid :)





1 comment:

Arnlaug said...

Oi! Tusen takk for at dåke valgte meg:-) No blei eg kjempe gla!