Tuesday, August 16, 2011

Vinner Skissedillaskisse #123!

Like vanskelig hver gang, men valget har denne gangen falt på denne røffe og tøffe Loen til

Unni Rinde! Veldig tøft med det utklipte bildet, alle malingsdetaljene og kombinasjonen av sort/hvit og grønt og blått. Liker godt fuglen i buret, og mannen med paraplyen...Flott LO!!!

Send oss adressen din, så får du pakke i posten!


Den neste jeg vil trekke frem er denne deilig deilkate Loen til Maria Therese! Nydelige bilder, og elsker sommerfølelsen denne gir! Nydelig!


3.scrapper ut er Karin! Topp foto sm virkelig kommer til sin rett med de røffe og tøffe detaljene! Elsker sømmen og følelsen av ferie og reise stemplene gir!


Her er RAK fra meg, sendes så fort jeg får adressen! ;-)


5 comments:

Maria Therese said...

Tusen takk for at du valgte min som favoritt ♥

*marion* said...

Gratiss alle sammen men litt speielt at to eg kjenner er plukket fram på en gang , go girls alså !!!klem Marion

unni's scrappeboble said...

WOW, tuuuuuusen takk for at eg ble plukket ut, sååååååå herlig :) Klem

Karin said...

Oj och wow,så glad jag blir att min är med bland de utvalda! Stort grattis till er andra och era superfina LO:er!

Camilla said...

Åh... så lekre LOer! Vel fortjent:)