Sunday, May 29, 2011

Skissedillaskisse #114

Siste helgen i mai er her alt og vi har straks gått over til juni. Det eneste som mangler nå er høyere temperatur og sooool!! Jeg har begynt nedtellingen til ferietid. Jeg gleder meg til litt fri fra hverdagen! Ukas skisse skal dere nå få, som denne gangen er designet av undertegnede :-)
Kos dere og vi håper å se mange bidrag!


Brit:

Nabon:

Broggis:

Carrin:

Lula:

Mi@:

HegeAL:

Denne RAKen kan en av dere vinne denne uken :-)

Gleder meg til å se alle bidragene!




4 comments:

Julia said...

Jeg beklager hvis linkinga mi ikke er rett denne gangen, sliter litt med å fa lagre bildet i bloggnavnet. Skal rette det opp hvis jeg finner ut av det :-)

Lene - Nabon said...

Bare høyreklikk på bildet av loen din i bildemappa di, velg gi nytt navn, og skriv inne bloggnavnet uten http://!

Bare spør hvis dut ikke får det til!

Karin said...

Hej! Jag har ju lagt in bidrag här flera gånger förut och det har fungerat. Idag går det inte. Vet inte varför. Under URL har jag klistart in länken nedan. Är det rätt?
http://kajsaloppan.blogspot.com/2011/06/klanning-lackskor.html

Hälsar Karin

HegeAL said...

Hei, ja det er riktig det, men det er flere som har hatt problemer av og til. Vi vet ikke hvorfor det blir sånn desverre.