Tuesday, March 15, 2011

Topp 3 av skisse #102

Da var det duket for topp 3 igjen;) Det kom inn mange lekre bidrag denne uka og jeg har virkelig kost meg. Det som er så moro er alle de ulike stilene, de personlige tekstene og ikke minst bildene da;)

Ukas vinner er..........................................




" Det er noe med kombinasjonen blått/grønt og de tøffe bildene som fikk meg til å se lenge på denne flotte siden! Stemplingen var .også en detalj som jeg syntes er gjennomført. Det sorte kommer så fint frem i fargevalget ditt ellers. Jeg liker godt at du har brukt to bilder, stilig effekt"

Gratulerer!


Jeg vil også trekke frem denne fargebomben av ULRIKA. Det var et virkelig blikkfang, som gjorde meg i godt humør. Jeg elsker at du har brukt tre like bilder, det gjorde noe med hele layouten din! Fargene er til å spise opp:)) Takk for masse inspirasjon.


Den siste jeg vil vise frem er ANN-KATRIN. Siden din er full av søte detaljer som passet fint og gav en helhet. Stemplingen og mistingen var perfekt plassert og skaper balanse i siden din:)Herlig med innslag av rosa:)


Her er ukas premie. Send oss adressen din, Anne Gerd, så kommer denne i postkassa di om noen dager.


2 comments:

Ann-Katrin said...

Tusen takk for at du valgte min Lula og tusen takk for koselige ord! God helg til Skissedilla-gjengen!

UlrikaT said...

Gratulerar til vinnaren og så artigt att bli utvalgt! :)